Vragen over fixed limit fr

• robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      Hallo allemaal,
      Ik speel momenteel FL sinds kort en ik vind het echt heel leuk. Helaas speel ik niet tracked maargoed. Ik heb alleen een paar vragen over fixed limit fr.

-Is bluffen de moeite waard/überhaupt mogelijk?
      -Ik merk dat het niveau echt uitermate dramatisch is, echt dramatisch. Ze callen met alles en loont een continuation bet als je niks hebt?
      -Hoe hoger de limit, wordt het ook zo dat je eigenlijk alleen nog maar hu/6-max kan spelen?
      -Is pokerstars degene met de grootste traffic of zijn er met grotere?
      -Zou je toppair op de 0.02/0.04 bijna als de nuts kunnen gaan zien als je een redelijke kicker hebt? want ze callen met de gekste dingen, dus zou het +ev zijn om hiermee te raisen/betten?

Groeten:)
  • 1 antwoord
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Puur bluffen is op de micro limieten echt zelden tot nooit goed, omdat mensen te weinig folden.

HU maken we met initiatief natuurlijk wel altijd een c-bet op de flop en soms ook nog op de turn (board en tegenstander afhankelijk). 3-way is het lastiger, het verschilt natuurlijk ook per speler: ook weer niet alle spelers zijn fish en callen alles op de micro's. :)

Op PS zijn er genoeg 10-handed tafels op hogere limieten, maar op de meeste andere sites is er alleen 6-handed spel geloof ik.

Ja PS is de grootste.

Top pair, goede kicker is inderdaad vaak genoeg om de hand mee te winnen en dus vaak reden om mee te betten/raisen, maar je moet ook weer niet overdrijven (zeker niet als er meer tegenstanders zijn). Daarnaast is het zoals altijd ook weer tegenstander afhankelijk en daarom is het belangrijk om op te letten hoe de tegenstanders spelen.

Succes!