Punten/maand

• xLadyFx
      xLadyFx
      Bronze
      Hallo.

Ik heb nog +- 200 punten nodig om de gold status te bereiken. Nu vroeg ik mij af hoe die maand berekend wordt?

Reset dat bij het begin van de maand of loopt dat door vanaf je begonnen bent met spelen? Ben zo'n 2 weken geleden begonnen.

Het zou zonde zijn om weer 500 punten vanaf het begin van de maand te moeten sprokkelen.
  • 5 antwoorden
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      toch moet je die voor de gold status elke maand weer opnieuw behalen ;-) begint telkens op 1e vd maand.
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      tja dat moet ik ook straks
      iedereen moet dat.
      Ik vind het wel beter anders ben je gold zo
      en de rest ook dan is het niks meer aan
      en leer je de theorie te snel. (imo)
      ik heb er geen problemen mee
      tevens word het je nog makkelijker gemaakt met de bonus van 10punten
      per 1punt op één dag. Zilver is easy gold al meer een uitdaging.
    • xLadyFx
      xLadyFx
      Bronze
      Dat weet ik en dat is op zich geen probleem. Maar nu heb ik zogezegd 2 weken voor niets gespeeld en kan ip pas gold halen over een maand.
    • xLadyFx
      xLadyFx
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dutchy187
      tja dat moet ik ook straks
      iedereen moet dat.
      Ik vind het wel beter anders ben je gold zo
      en de rest ook dan is het niks meer aan
      en leer je de theorie te snel. (imo)
      ik heb er geen problemen mee
      tevens word het je nog makkelijker gemaakt met de bonus van 10punten
      per 1punt op één dag. Zilver is easy gold al meer een uitdaging.
      Voor beginners zou het wel aangepast mogen zijn, vanaf de dag dat ze starten tot een maand verder en dat is dan de status.

Gold is makkelijk te halen met die bonuspunten ja. Het gaat me om video's en coaching. Silver is nogal basic.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Ben het deels met je eens. Het zou prettig zijn, maar er zouden ook een boel haken en ogen aan zitten. Veel mensen zouden zich dan op de 2e v/d maand inschrijven om zo 2 maanden te hebben om SP's te grinden. Met de 1 = 10 punten bonus per dag regeling zou iedereen dan gold kunnen zijn aan het einde van die 60 dagen. Dat zou de goldstatus nogal degraderen.

Daarnaast hebben echte beginners genoeg aan de basic, bronze en vervolgens silver content om een tijdje zoet te zijn. Zeker de eerste paar maanden als ze het geleerde ook echt proberen toe te passen in de praktijk. Voor hen is het dus niet nodig om de huidige situatie aan te passen.

Ben je (semi-)pro dan speel je waarschijnlijk sowieso al vrij veel poker en speel je niet extra voor de SP. Als je de goldstatus dan die eerste halve maand niet haalt dan overleef je dat ook wel weer. Met een beetje goed 'SPM' (StrategyPoint Managememt) kom je ook een heel eind trouwens. Ik heb mij 6 dagen na jou geregistreerd en haal morgen de goldstatus. Speel pas sinds 2 maanden poker (moest zelfs de handrankings nog leren) en ben dus allesbehalve een pro, maar was goed te doen.

Heel veel succes de komende maand!