Heuuu

• ayden123
      ayden123
      Bronze
      Hoi ik ben Jorny, speel op dit moment maar op t account van mijn broer omdat hij niet meer actief is en hij wel tracked speelt op pokerstars. Ik zal waarschijnlijk ook alleen op dit account spelen. Ik vind partypoker maar niks. Ik zou graag een betere pokerspeler willen worden. In het begin ging het allemaal niet zo goed, speelde teveel boven mijn bankroll enz enz. Net als iedere beginnende speler. Het gaat nu wel redelijk. Ik ben van plan om poker manager te kopen, het wil alleen niet zo goed lukken met moneybookers. Ik was van plan om poker manager vanuit daar te betalen maar ik heb moneybookers op euro's staan en weet daarom niet of t lukt. Het lukt me ook niet om mijn bank account te valideren. Ik speel op dit moment 180 sng's. Als iemand nog goede tips heeft om mijn bankroll op te bouwen hoor ik graag.

Jorny
  • 3 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hoi Jorny, welkom op het forum. :)

Goed dat je probeert om aan je spel te werken. Wel is het zo dat spelen op het account van iemand anders niet wordt toegestaan door PokerStars. Als ze daar achterkomen, kunnen ze je account bevriezen of zelfs je fondsen innemen. Ik zou het spelen op iemand anders zijn account dus niet aanraden.

Als iemand nog goede tips heeft om mijn bankroll op te bouwen hoor ik graag.

De eerste stap heb je al gezet met het lid worden van PokerStrategy.com. :) Als ik jou was, zou ik verder gaan met het actief worden op het forum door handen te posten en mee te doen in de discussies. Daarnaast helpt het lezen van artikelen en het bekijken van onze video's ook enorm. Daardoor wordt je spel steeds beter en stijgt je bankroll. :)

Waar wil je trouwens de software gaan bestellen?
    • beukie1
      beukie1
      Bronze
      hmmm kzou beginnen om zelf een account ergens te openen en niet op die van je broer gaan spelen.

Kunnen later altijd weer problemen door ontstaan denk ik..
      succes iig.

Groetjes HenkB.
    • ayden123
      ayden123
      Bronze
      Is er een mogelijkheid om onder mijn eigen naam tracked te spelen op pokerstars als ik al een account heb? Ik wilde hold em manager online bestellen met de korting van pokerstrategy. Of het moet zo zijn dat iemand een ander goed pokerprogramma echt aanraadt.