Pt Hud

• 8 antwoorden
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Erwin,

Kan je wat duidelijker aangeven wat er gebeurd?
      Je speelt een match en zodra je een rematch doet verdwijnt je HUD?
      En op welke room speel je?
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Ik speel op PartyPoker. Ik speel HU en dan heb ik gewoon netjes me HUD, maar zodra ik rematch doe tegen de zelfde speler, verdwijnt me HUD en krijg ik die niet meer terug.
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Nog wat extra informatie, de handen worden wel in PokerTracker geladen, maar de SnG staat ook nog niet direct bij de Tournaments in de lijst, wat normaal wel zo is (en me HUD ontbreekt dus en ik krijg niet te heel kort de vorige hand te zien).
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Ik heb een vergelijkbaar probleem met de HUD bij iPoker rooms wanneer ik multitable SNG's speel. Zodra ik naar een andere tafel wordt verplaatst verdwijnt de HUD. Ik heb toen na lang zoeken een post of het PT forum gevonden wat hierover ging. Ik kan de post nu helaas niet meer vinden. Ik weet nog wel dat de enige oplossing was om de HUD even te stoppen-starten of PT opnieuw op te starten.

Je kan ze altijd een ticket sturen of de vraag op het forum posten. Mijn ervaring is dat ze meestal binnen 24 uur reageren.

Zelf heb ik even overwogen om over te stappen naar HEM n.a.v. wat bugs in PT3, maar met PT4 in het vooruitzicht wacht ik toch nog maar even af. De video's over PT4 zien er erg veelbelovend uit. Een boel tekortkomingen t.o.v. HEM zijn verholpen en ze hebben zelfs een aantal extra's die niet in HEM2 komen.

offtopic: Gezien de reacties op hun forum beseffen ze zich maar al te goed dat een boel mensen uitkijken naar HEM2. Dit was hun antwoord op de mededeling van iemand dat hij ging switchen naar HEM:

"I recommend you use their 15 day trial, you may find it harder to use than PokerTracker, at least this way you can test first before committing. We have a lot of players crossing over from their platform lately because of what they say is a lack of support and documentation, I guess the grass is always greener on the other side, nothing wrong with testing the water to see if the cost is clear.

En in een andere post:

PS: For those of you wonder, the alpha of PT4 currently uses around 64 megs of ram without running any tables... a competitive product that is soon to be released requires almost 1/2 meg of ram. I think that tells you a lot about our development philosophy: Keep things fast & efficient - no bloatware!

Zelf hou ik niet zo van dit gedrag maar ja, waarschijnlijk moeten ze toch wat aangezien HEM2 een paar maanden eerder gereleased gaat worden dan PT4.

I'll wait and see.
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Erwin.

Wat gebeurd er als je klikt op "stop HUD" en daarna weer op "start Hud"
      Zie je hem dan wel weer verschijnen?
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door toxicgod
      Erwin.

Wat gebeurd er als je klikt op "stop HUD" en daarna weer op "start Hud"
      Zie je hem dan wel weer verschijnen?
      Nee :(
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Erwin,

Ik heb aardig wat forums zitten afgelopen en zelf het één en ander geprobeerd in PT3 maar ik krijg het niet gereproduceerd.

Wellicht zou je eens hun support kunnen benaderen?
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Doe het nu wat rustiger aan met pokeren, dus gebruik PT ook even niet meer. Maar in ieder geval bedankt en als ik over een tijdje weer wat meer ga pokeren en me er aan stoor, zal ik de support van PT eens benaderen.