9Ks push

• 4 antwoorden
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Prima push weer hoor nog alles goed gespeeld welk Kxs zou je in deze spot shoven?
    • tzawelaja
      tzawelaja
      Bronze
      ik denk dat K9s toch wel het laagste zou zijn dat ik push, maar ik veronderstel dat ik angst heb en dat het gerust K4o ofzo mag zijn

edit; elke K high wss met slechts 4bb
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door tzawelaja
      ik denk dat K9s toch wel het laagste zou zijn dat ik push, maar ik veronderstel dat ik angst heb en dat het gerust K4o ofzo mag zijn

edit; elke K high wss met slechts 4bb
      Angst is niet het goede woord denk ik. Je moet goed blijven kijken naar andere stacksizes en naar je eigen positie en blinds wanneer je shoved zodat je een balanced pushrange hebt.

De juiste pushrange voor Kxo lijkt me hier K6s en KTo als bottom.

Niet elke Kx omdat je FE al niet zoveel is. De blinds raken is niet per definitie al je FE verliezen.
    • Steambull
      Steambull
      Bronze
      ha Twa,

Eerst een misverstand uit de wereld helpen. Je hebt 8bb en een M(cost per round) van 4. Haal die twee niet door elkaar, want daar krijg je hele andere pushranges van.
      8bb of 6.5bb maakt voor je FE niet SUPERveel uit. Wel een beetje en zeker gezien het feit dat je ss bent mag je hier een hele lichte -EV shove maken, denk ik. Als je nu 6bb had gehad was de situatie heel anders geweest.

De range die chaserr geeft is een goede range mijns inziens. Dus daar sluit ik me bij aan.