Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

plo50 hu

• mrsaintftw
      mrsaintftw
      Bronze
      Is op een short tafel dus kon max 25$ inkopen. Vroeg me af of dit wel goed is om het erin te knallen op de flop? aangezien hij duidelijk azen of minstens 2 paar heeft.
      edit: zie net in odd calculator dat ik maar 46% kans heb om de hand te winnen op de flop, niet ideaal dus.. meer een flip

PokerStars - $0.50 PL Hi (2 max) - Omaha - 2 players
      Hand converted by PokerTracker 3

SB: $62.40
      Hero (BB): $27.60

SB posts SB $0.25, Hero posts BB $0.50

Pre Flop: ($0.75) Hero has K:diamond: Q:diamond: 3:heart: 5:diamond:

SB calls $0.25, Hero checks

Flop: ($1.00, 2 players) T:spade: A:diamond: 2:diamond:
      Hero bets $0.95, SB raises to $1.90, Hero raises to $6.65, SB raises to $20.90, Hero raises to $27.10 and is all-in, SB calls $6.20

Turn: ($55.20, 2 players) 9:spade:

River: ($55.20, 2 players) 3:club:

Hero shows K:diamond: Q:diamond: 3:heart: 5:diamond: (One Pair, Threes)
      SB shows T:heart: 8:heart: 8:diamond: A:spade: (Two Pair, Aces and Tens)
      SB wins $54.70
  • 2 antwoorden
    • mrsaintftw
      mrsaintftw
      Bronze
      En azen kan hij ook al niet hebben anders had hij pre wel geraised, had hem sowiso pre ook al moeten raisen zeker? 4 outs voor een Jack, 4 outs voor een 4 en nog een hoop voor een diamond, dus is deze move dan goed of niet echt profitabel op lange termijn?
    • Pakichu777
      Pakichu777
      Bronze
      Als je denkt dat je FE (fold-equity) hebt, is dit een zeer goede move, maar dan zou ik c/r spelen om je FE te maximaliseren. Als je geen FE hebt call je die minraise. Maar standaard gooi ik het hier zeker wel in.