Nl25 Jj

• eruk
      eruk
      Bronze
      0,10/0,25 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with J:spade: , J:heart:
      UTG folds, UTG+1 calls $0,25, 2 folds, Hero raises to $1,25, MP3 folds, CO calls $1,25, 3 folds, UTG+1 calls $1,00.

Flop: ($4,10) Q:diamond: , 8:club: , 7:spade: (3 players)
      UTG+1 checks, Hero bets $2,50, CO raises to $5,00, UTG+1 calls $5,00, Hero raises to $5,33 (All-In), CO calls $0,33, UTG+1 calls $0,33.

Turn: ($20,09) 9:spade: (2 players)
      UTG+1 checks, CO checks.

River: ($20,09) A:heart: (2 players)
      UTG+1 checks, CO checks.

Final Pot: $20,09

Moeilijke hand, ik kreeg 1:7 pot-odds om te callen om die $20 pot op te pikken. En ik had 1:10,5 odds om nog een J te hitten.
      Dikke kans dat ik hier achtersta, maar kan ik hier toch callen omdat er nog een kans is dat ze bluffen? Hoe groot mag ik de kans in de berekening meenemen dat ik misschien nog voorsta?
  • 2 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      In een multiway pot moet je gewoon c/f spelen met een overcard op de flop, tenzij je nog iets hit. Je hebt nu namelijk gewoon een trash hand!
      Gewoon zonde om er nog meer geld in te steken hier.

En ze zullen hier niet bluffen als ze je op de flop raisen, welke hand verwacht je hier te verslaan?

Ik vind het wel een beetje vreemd dat ze turn en river gewoon checken...
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoi eruk,

Tegen meerdere tegenstanders heb je hier een trash hand en kan je beter c/f spelen.
      De kans om nog een J te hitten op de komende straten is 1:10,9 en de odds die je krijgt zijn idd 1:7. Zou er hier niet vanuit gaan dat de reraiser en de caller beide niets hebben. Je kan hier alleen niet meer wegleggen, zou hem dus wel pushen, maar ook meteen een rebuy doen.
      Dit had je kunnen vermijden door gewoon c/f te spelen.