Nieuwe S&G grinder

• pkluivers92
      pkluivers92
      Bronze
      Hey mensen!

Ik zit nu een maandje op pokerstrategy en het leek mij wel leuk om mijzelf eens voor te stellen en te vertellen wat ik tot nu toe heb bereikt met poker en wat mijn doelen zijn.

Twee jaar geleden in februari ben ik begonnen met serieus pokeren.
      Ik stortte $40 dollar op Everest poker en begon cash games te spelen op de $0.1/$0.2 cent tafels aan de hand van strategie video's van "pokertips.nl"

Van februari tot mei ben ik van $40 naar $320 gegrind.
      In mei ben ik geswapt naar pokerstars, daar waren de cashgames een stuk moeilijker dan op Everest poker merkte ik.

In augustus was me bankroll $550 en daar bleef het een beetje op hangen met een piek van $670.
      Uiteindelijk heb ik de $510 uitgecasht. (iPhone gejat :( HTC Desire van me pokergeld gekocht ;) )

Ik hield nog $40 dollar achter op stars om nog af en toe mee te spelen.

Nu ben ik weer begonnen met serieus spelen en wou het dit keer proberen met S&G's.

Ik heb de video's van don bartos over de 18 mans S&G's gekeken en die trokken meteen mijn interesse.

Dus ik ben begonnen met de $1.10 18 mans met mijn $40.
      Nu is mijn roll $171 (niet alleen met 18 mans, ook wat kleine MTT cashes)

Nu mijn roll $171 is ga ik beginnen met de $3.50 18 mans en wil ik gaan kijken hoeveel winst ik maak over 60 S&G's.

Dus bij deze:

Vanmiddag 4 tafels gespeeld:

3 coolers helaas en 1 winst dat maakt +$8.77

Nog 56 te gaan ;)
  • 6 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Hallo Pkluivers!

Indrukwekkend wat je tot nu toe al bereikt hebt, vind ik. Niet iedereen haalt zo maar ff een smartphone met zen pokerwinst.

Over je sng's; ik raad je zeker de video's van chaserr aan en idd de DonBartos video's. Ook wil ik je eraan herinneren dat je best volgens BRM speelt. Als ik me het een beetje herinner mag je <150$ geen 3,5$'s spelen, dus ik raad je dit dan ook af, anders zou een beetje pech wel slecht uit kunnen vallen.

Verder wens ik je nog veel succes! :)
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Je hebt zo te lezen een goed begin gehad. Hoop dat het nu weer zo gaat! ;)
    • pkluivers92
      pkluivers92
      Bronze
      @copymeistrr @Nordin Dank jullie! Ik vond zelf een $500 winst in ongeveer anderhalf jaar tijd niet super haha.

@copymeistrr onder de $150 behoor je de $2.20 te spelen inderdaad (deze bied stars helaas niet aan) maar daarboven de $3.50 volgens BRM van pokerstrategy, of vergis ik mij hier?
    • ChipKloner
      ChipKloner
      Bronze
      Als je 60 games hebt gedaan en het resultaat is profit of losses. Wilt niet zeggen dat je de games niet beat of juist wel. Om maar even aan te geven dat 60 games totaal geen sample is om over te beoordelen of jeje games beat danwel crusht.
      Variance kan vrij groot zijn op deze games.
      Ik zou nadat je jou sample hebt afgerond wel even wat games gaan reviewen voordat je denkt dat je de games wel of niet beat.
      Dit zijn dingen die heb ik ook allemaal moeten leren dus:D

Iig veel succes en GL met weer een nieuwe 18 mans grinder;)
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Thx @ copy :) En inderdaad donbartos vid is een zeer goede basis voor 18mans.

GL met je 60 games spelen op $3.5s, leuke doelstelling en leuk weer een 18mans speler erbij.
    • pkluivers92
      pkluivers92
      Bronze
      Ik speel steeds sessies van 4 tafels en na 24 S&G's heb ik een profit van $44,26