bad play or bad luck??

• Daaromniet
      Daaromniet
      Bronze
      Titan Poker "TURBO" Kokomo 0.10/0.20, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button Math101 ($40.97)
      SB [color:#C00000]Cetin76 ($22.26)[/color]
      BB [color:#C00000]Daaromniet ($20.98)[/color]
      UTG ElRetorcido ($63.27)
      UTG+1 JJEUN ($20.02)

Preflop: Daaromniet is in the BB with 3 :diamond: 3 :spade:
      ElRetorcido calls 0.20, 2 folds, Cetin76 calls 0.10, Daaromniet checks.

Flop (0.60) Q :spade: 3 :club: A :spade:
      Cetin76 bets 0.20, Daaromniet raises to 0.80, 1 fold, Cetin76 calls 0.60.

Turn (2.20) 4 :heart:
      Cetin76 bets 1.10, Daaromniet calls 1.10.

River (4.40) 4 :club:
      Cetin76 bets 4.40, Daaromniet raises to 9, Cetin76 raises to 20.16, Daaromniet moves all-in for 9.88

Cetin76 shows 4 :spade: Q :diamond:
      Daaromniet shows 3 :diamond: 3 :spade:

Cetin76 wins 47.84 with A full house, Fours and Queens

Moet ik dit anders spelen? denk als ik raise op zijn bet na de turn dat hij ook gecalled had met zijn two pair. Voor een flush draw vreesde ik ook niet meer na zijn bet op de turn dus ...
      Hoe zit het met de aktie na de river? goed of slecht? Ik kan hier toch niet gaan folden? Hij speelde heel de tijd vrij loose.

or is it just bad luck?
  • 9 antwoorden
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      tis bad luck, als je echt onraad ruikt kun je de river flatcallen op zijn potbet, want een potbet is behoorlijk ongewoon met Ax (AK kan wel maar die raised meestal wel PF al heb je wel van die gasten die limpen ermee), iets gewoner als bluf sinds je alleen callde op de turn. Ook al heb je een behoorlijk sterke hand.

Maar een potbet op de river is heel erg sterk of volledige bluf en trips vieren zal hij wrs. niet hebben sinds de flop gebet en geraised is. Als je dan raised op de river fold de bluf, bij een call zul je wrs. winnen tegen Ax bij een reraise.... Tis volgens mij niet zo gek alleen te flatcallen omdat hij Ax wrsch. niet zo speelt (potbet aan het eind) ook al is hij loose.

ik zou de turn wel zeker raisen vanwege de flush. 1/2 pot is mooi als je daarmee de river wilt zien met een flushdraw in de teg. zijn geval.
      want wat als er een schoppen viel? is je hand een stuk minder mooi ineens en je hebt hem niet eens verdedigd.

Op de turn na vind ik hem NH en dr is niets ergs aan om met een set broke te gaan.
      GL!
    • Daaromniet
      Daaromniet
      Bronze
      je uitleg houdt wel steek. Helaas aan een turbo tafel moet je rap beslissen en tegen een loose player als hij was dacht ik een winnend handje te hebben....maar inderdaad de turn raisen ... hoewel ik erbij blijf dat hij dan ook callde in dit geval...
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      dat denk ik ook, maar je mist een grotere riverbet door niet te raisen sinds de pot relatief klein is tov van jouw stack, werd het geen q of 4, met een schoppen op de river moet je overwegen te callen.

anyway op de turn lig je nog steeds dik voor. 44 heeft hij op de flop niet mee gecalled logischerwijs qq en aa lijkt me zeer onwrs, dus een raise, met zijn eigen initiatief bet, called hij zeker.

Tja ik zit er zelf ook weleens mee te pielen qua slowplay, maar moet zeker nageven dat je beter uit betten kunt komen en dan verliezen dan andersom. Tloopt net wat te vaak mis en dan is het meestal van eigen kant een grove fout. Hier een cheap of free card geven kan eig. niet met 2 schoppen plus je mist value in de pot en de bet op de river. Viel de 4 niet callde hij wrs. alleen nadat je nog een beste raise erin deed, maar het werd niet allin. Raise turn en met een beetje mazzel kom je haast op allin, dat is het doel.

troost wel: je had hem sowieso wel verloren en gelijk heb je als het op allin eindigde.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      badplay turn/river imo. Op de turn zou ik raisen, je wilt de pot groot maken. Op de river call ik zijn bet voor pot control, hoewel de kans aanwezig is dat iemand met alleen een 4 nog called op dit limiet denk ik niet dat je meerwaarde haalt uit een raise.

dus raise turn, call river en niet call turn raise river ;) imo.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      oke.

volgende keer resultaten graag weglaten.

ik zie de mensen hier ook reageren op de hand die villain heeft.

hierdoor krijg je andere reacties.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      easy raise on the turn 4$-4,5$,
      is de 2e keer dat hij donkbet, dus hij heeft wel degelijk een hand.
      River is een call na zijn reraise.
    • Daaromniet
      Daaromniet
      Bronze
      Sharking89,

Turn: Als ik speel zoals jij zegt(en zoals ik het nauurlijk had moeten doen) ga ik volgens mij nog steeds broke. omdat hij volgens mij altijd mijn raise called ( in dit geval). En op de river dan zijn full house compleet maakt

River: een call na zijn reraise was in mijn geval een All-inn, dus dat deed ik goed.

Straffe mannen die deze pot niet all the way zouden meegaan mijns inzien ook al speel ik hem goed... Het grote probleem is de schijnbaar onbelangrijke harten 4 op de turn waardoor ik begin te slowplayen.

PS: vraagje: Moet ik de tweede bet ook als een donkbet beschouwen (halve potbet)?

Bedankt voor de reacties
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      daaromniet je moet niet van deze hand uitgaan maar van het spel op de lange termijn, stel je maakt 100x de call op de turn en 100x de raise dan haal je veel meer winst uit de keren dat je raised. Daarom is raise de goede optie en call de minder goede.
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      1) Géén openlimping in SH. Raise preflop

2) Flop is ok, turn had'k geraised, maar hij had toch gecalld, dus vanaf is het pech ja