ENORM beroerde connectie/software!!

• KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Ook al kan ik er niet tracked, speel ik er wel eens, maar er is alle reden om het NIET MEER te doen: De software/connectie van Everest is namelijk de laatste weken echt een DRAMA :rage: :rage:

Mijn vraag aan anderen hier is: hebben jullie dit ook?
      Dan weet ik in ieder geval of het probleem niet bij mij ligt..

Het probleem lijkt waarschijnlijk wel in de software of server van everest te liggen, want ik ben niet de enige speler aan tafel die regelmatig zomaar timed out raakt :facepalm:

Ten tweede aan de de pokerstrategy-crew: mocht het probleem bij everest liggen, zouden jullie hierin iets kunnen betekenen?

Het zou fijn zijn als de oorzaak van het probleem opgehelderd zou worden.
      Want anders raakt everest een klant kwijt!
      Genoegdoening in de vorm van achteraf tracked voor pokerstrategy spelen zou ik eventueel ook kunnen waarderen ( mits de sofware verbeterd!)

Zoals het nu gaat is het echt niet leuk meer :f_mad: :facepalm:

Post enigszins ont-tilted aangepast..
  • 12 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Klaas,

Is het de laatste weken zo erg?

Ik zal dit onderwerp in ieder geval intern even aankaarten om te zien of deze geluiden van meerdere kanten binnen komen.

Misschien is het echter zo dat de servers wat overbelast zijn, omdat de traffic bij Everest Poker de laatste tijd wel flink gestegen is. In dat geval kan ik mij voorstellen dat het niet al te eenvoudig is om dit heel snel te verhelpen. (maar ok, ik ben dan ook weer geen server-expert :s_biggrin: )

Hoe dan ook is het voor jou als speler wel vervelend.
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Lijkt me niet dat traffic gestegen is lanfear :P

Zware tijden voor Everest Poker.

In het tweede kwartaal van 2011 zou de pokerroom volgens de gepubliceerde cijfers hun omzet hebben zien dalen van $13,7 miljoen naar $8,5 miljoen. Ze noteerden verder een verlies van $11 miljoen ten opzichte van een verlies van $1,7 miljoen in hetzelfde kwartaal vorig jaar.

Dit heeft ook duidelijk een verband met het aantal actieve spelers. Dit aantal daalde van 146.000 naar 110.000 en het aantal nieuwe aanmeldingen daalde met 4%.

Een groot deel van de problemen komt door de zware strijd op de Franse pokermarkt, waar Everest Poker de grote slag nog niet heeft kunnen maken. Tevens is het door de belastingregels moeilijk om winst te maken op die markt, omdat de rooms belasting dienen te betalen over hun inzet in plaats van over de bruto winst.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Heyhey,

Ik dacht dat de .com traffic wel omhoog was na black friday. Maar ook .com is inmiddels year over year wel lager dan vorig jaar inderdaad.

Hoe de server split op de gereguleerde markten werkt durf ik niet precies te zeggen.
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Het valt me helaas echt op de laatste tijd X(

Ik durf me al niet meer te vertonen op tafels die geen disconnection protection hebben :f_eek:

Het kan toch eigenlijk niet op mijn computer liggen, zou je zeggen, want op andere sites nauwelijks problemen ( afgezien van die ene keer op 888 dan).
      Op stars speel ik moeiteloos 16+ tafels!

En wat betreft de traffic: tja die is sinds het verdwijnen van de fransen en italianen enorm gedaald.
      Jammer is dat: daar zaten enorme vissen tussen :s_biggrin:

Alvast bedankt voor het aankaarten van het probleem, ik wacht wel af en speel elders..
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      laatste x dat ik er speelde was het openen van 4 tafels al meteen 100% processorpower bezet, dus lag en haperen als de pest. Dit is 4jaar geleden.
      Blijkbaar is er nog steeds weinig veranderd aan hun crappy software :)
    • deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Ze zouden vannacht tot morgenmiddag plat liggen voor updates?
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Bronze
      Vandaag kan ik niet inloggen en zit ik in een loop bij het opstarten. Komt er de welbekende Noot: blablablainternetconnectieshizzle...
      Ik speel zelf geen cashgames, maar mtt en sng en het is erg vervelend als de connectie uitvalt. Ik heb een mail naar everest gestuurd en kreeg een heel verhaal terug dat het niet hun probleem was maar dat van mijn internetserver etc. terwijl ik wel gewoon kon pokeren op andere rooms, surfen,etc.
      Als je wil publiceer ik de mail en dat antwoord hier.
      Die dag heb ik puur uit frustratie en het niet begrijpen wat er aan de hand was everest opnieuw geinstalleerd (wat natuurlijk niks uitmaakte) en dom als ik was ben ik mijn hele handgeschiedenis kwijt geraakt. Ok, dat laatste is natuurlijk mijn eigen domme fout, maar het maakt het nog eens extra vervelend! Wel jammer van die 100k+handen verdorie toch. Ze willen ook niet mijn handgeschiedenis opsturen omdat daar ook informatie van andere spelers in zou zitten. Terwijl dit bij andere sites wél mogelijk is!

Verder vind ik everest wel leuk omwille van de schattige :f_love: en de vriendelijke :s_love: .
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Begreep uit de andere thread dat er een software update was. Wel raar dat de support dat dan niet doorstuurt. Wanneer had je de mail verstuurd?
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Bronze
      Die mail ging over een andere keer. Maar ik snap wel niet hoe je moet raden wanneer er updates uitgevoerd worden. Ik vind sowieso hun helpservice echt belabberd!
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Die mail ging over een andere keer. Maar ik snap wel niet hoe je moet raden wanneer er updates uitgevoerd worden. Ik vind sowieso hun helpservice echt belabberd!

Jammer dat je geen goede ervaringen hebt met de support. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe Everest onderhoud aankondigt, maar lijkt me dat ze het toch wel ergens aankondigen. Alleen dus niet duidelijk voor iedereen.

Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
      Die dag heb ik puur uit frustratie en het niet begrijpen wat er aan de hand was everest opnieuw geinstalleerd (wat natuurlijk niks uitmaakte) en dom als ik was ben ik mijn hele handgeschiedenis kwijt geraakt. Ok, dat laatste is natuurlijk mijn eigen domme fout, maar het maakt het nog eens extra vervelend! Wel jammer van die 100k+handen verdorie toch. Ze willen ook niet mijn handgeschiedenis opsturen omdat daar ook informatie van andere spelers in zou zitten.
      Zit trouwens even te denken, ik weet niet of het lang geleden is dat je Everest uninstalled had, maar zou je met een system restore naar een punt voor die upgrade de handhistory niet terug kunnen krijgen? (er vanuit gaande dat je daarna geen belangrijke updates aan je comp hebt uitgevoerd.)
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Bronze
      Dankje voor het meedenken, normaal gezien is dat system restore idd de oplossing. Ik had het niet door, ik heb veel te lang gewacht en verder gewerkt aan thesis e.d. Dus was dat geen optie meer.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
      Dankje voor het meedenken, normaal gezien is dat system restore idd de oplossing. Ik had het niet door, ik heb veel te lang gewacht en verder gewerkt aan thesis e.d. Dus was dat geen optie meer.
      NP...Anders had je idd al je thesisresearch kunnen opslaan op een USB-stick (en/of evt Dropbox voor de zekerheid) en dan de restore gedaan. Maar erg jammer dat het al lang geleden is.