Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Ticket

• 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      Ik heb een ticket gekocht voor de SM, maar dacht dat ik deze kon inruilen :facepalm: Dat was niet het geval, weet iemand wat ik nu t beste kan doen? ik wil het toernooi niet spelen eigenlijk.. Dus kan ik ticket verkopen ofzo?
  • 5 antwoorden
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      bewaren, is 10 jaar geldig toch.
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      yeah, maybe maar verkopen ofzo kan niet he? iemand die ooit een een mail heeft gestuurd om FPPs terug te vragen?
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Je kan actie verkopen..

stel je verkoopt 50% van de waarde, laat je je als het ware staken en ontvang je er $107,50 voor.

Vervolgens speel je het toernooi voor jezelf en mocht je uiteindelijk winnen geef je 50% aan je stakers.
    • samni
      samni
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
      Ik heb een ticket gekocht voor de SM, maar dacht dat ik deze kon inruilen :facepalm: Dat was niet het geval, weet iemand wat ik nu t beste kan doen? ik wil het toernooi niet spelen eigenlijk.. Dus kan ik ticket verkopen ofzo?
      domme jongen :P

Wat melvin zegt verder...

Zou het zo doen, is leuk toernooitje en wie weet win je nog wat :P
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Melvin
      Je kan actie verkopen..

stel je verkoopt 50% van de waarde, laat je je als het ware staken en ontvang je er $107,50 voor.

Vervolgens speel je het toernooi voor jezelf en mocht je uiteindelijk winnen geef je 50% aan je stakers.
      Yeah denk dat ik geen andere keus heb, maarja ff kijken wanneer het uitkomt moet morgen super vroeg me bed uit, dus kan m vnaaf eigenlijk niet spelen + volgende week kan ik pbb ook niet en daarna begint school weer