[MSS NL5] TT in CO

• bembere
      bembere
      Bronze
      Hoi,

ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ben al een tijdje bezig met poker. Het leek mij eens handig om van het handjudging-systeem gebruik te maken.

Ik zal maar gelijk beginnen met de volgende hand:

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP3:
      $3.98
      CO (Hero):
      $2.00
      BU:
      $2.27
      SB:
      $5.18
      BB:
      $3.98
      UTG2:
      $1.58
      MP1:
      $6.76
      MP2:
      $2.30

Preflop: Hero is CO with T, T.
      4 folds, Hero raises to $0.20, BU calls $0.20, SB calls $0.18, BB folds.

Flop: ($0.65) 3, 3, K (3 players)
      SB checks, Hero checks, BU checks.

Turn: ($0.65) 2 (3 players)

River: ($0.65) Q (3 players)

Final Pot: $0.65.

Mijn vraag is... heb ik hier correct gespeeld of had ik een cbet op de flop moeten plaatsen? SB speelt Loose en BB redelijk tight.

Met vriendelijke groet,

Bembere
  • 3 antwoorden
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Dit vind ik ook altijd vervelende situaties: 2 tegenspelers en slechts 1 overcard en alleen flushdraw mogelijk.

Als ik de basic- postflopchart bekijk is hij goed gespeeld op alle straten ( potcontrol )
      Ik zelf zou mogelijk op de flop al een bet plaatsen, de koning is makkelijk te representeren en bij een call de tegenstanders geef ik op.
      Als er namelijk een jack, queen of ace valt op turn of river valt wordt het helemaal beroerd.
      Verder is niet betten een uitnodiging aan de tegenstanders om een bluf te plaatsen.

Ben benieuwd wat de judges hiervan zeggen.
      Ze zijn het niet altijd met mijn antwoorden eens, maar voor mij is dit ook een mooie oefening om mijn spel te verbeteren.
    • Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Misschien was een bet op de turn nog goed geweest, maar volgens de charts is deze hand gewoon goed gespeeld.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bembere
      Hoi,

ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ben al een tijdje bezig met poker. Het leek mij eens handig om van het handjudging-systeem gebruik te maken.
      Welkom :) !

Ik denk dat ik op de Flop geen cBet maak maar pas op de Turn wanneer SB weer naar mij checked. hier kan je nog redelijk value halen uit de 2 flushdraws en evt. slechtere paren.

Als je de Flop bet , bet men als bluff maar sinds TT nog steeds veel beat kan je beter met 7:s2 bijv. cBetten

Best regards,
      Gerv