Jamie Gold start online pokerroom: FreeGoldPoker

• hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Je zou zeggen dat na Black Friday het nou niet de beste tijd is om een nieuwe online pokerroom te openen. De volledige Amerikaanse markt is afgesloten van online poker en de situatie rond Full Tilt Poker is nog steeds ongewis.

De wereldkampioen van 2006, Jamie Gold, ziet schijnbaar wel kansen in de markt en start met een online pokerroom: FreeGoldPoker.com.

De room richt zich op Amerikanen en claimt ook 100% legaal te zijn in de Verenigde Staten. Dit is op zich best mogelijk zoals RISE Poker bewijst op dit moment. Onderaan de website staat te lezen: "No Deposits – No Risk – 100% US Legal – Win Cash & Prizes Daily – Always Free – Zero Adware & Spyware." Wat FreeGoldPoker wel biedt staat er ook:

* $100,000 in Monthly Cash and Prizes
      * Texas Hold'em, Royal Hold'em and Video Poker
      * UFC, WWE Gear and Event Trips and Tickets
      * Cameras, Home Electronics and Other Valuable Prizes
      * Poker Articles, Tools and Tips
      * Watch Game Play Through "Poker TV"

Bron: Nederpoker
  • 10 antwoorden
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      lol goldaments.

On a serious note: "No Deposits – No Risk – 100% US Legal – Win Cash & Prizes Daily – Always Free – Zero Adware & Spyware."

Hoe komt het geld dan binnen?
      Anyways, ik hoop voor hem dat het iets wordt.
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      abbonnement strcutuur.

Ik kon geen details vinden maar het zal zoiets zijn van:
      X$ abo dan kun je Y toernooien spelen met een bepaalde buyin of zo.
      Zie niet in hoe ze hier cash games kunnen aanbieden
    • gemmetje
      gemmetje
      Bronze
      Once launched, – the date of which is yet to be announced – FreeGoldPoker.com will be an entirely free play site i.e. no money changes hands between players, meaning it is totally compliant with current US online poker laws. FreeGoldPoker.com will instead charge a monthly subscription fee
    • gemmetje
      gemmetje
      Bronze
      Residents outside the US and Canada are advised to play only in cash tournaments or tournaments offering merchandise with an ARV of less than $250. If the location you reside in considers sites like us legal, you are more than welcome to play and win. Please note that all international citizens are subject to an automatic 30% tax withholding. This is in compliance with US Federal Tax Law and is stated in our Terms & Conditions.
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door gemmetje
      Please note that all international citizens are subject to an automatic 30% tax withholding.
      geschat aandeel buitenlandse spelers: 0.00001%
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      Oorspronkelijk gepost door gemmetje
      Please note that all international citizens are subject to an automatic 30% tax withholding.
      geschat aandeel buitenlandse spelers: 0.00001%
      Jammer, leek me wel leuk om eens te proberen :D
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Mwah.... lijkt me dat een beetje advocaat dat abbosysteem zo onderuithaalt.

Als Ami zou ik er wel intrappen, maar als Hollander?
    • Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      Vind het wel creatief, maar op het eerste zicht lijkt het mij dat je geld betaald om wat freerolls te spelen. Niet - Amerikanen zie ik er ook niet meteen spelen...
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Het is zeker creatief, maar feitelijk betaal je gewoon meerdere buy-ins in één keer, dus nah, ik zou er niet teveel op rekenen dat dit wordt geaccepteerd.

Alhoewel.... het is natuurlijk wel in Amiland :D
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Absolute FAIL imo