Bankroll groot genoeg?

• kodderke89
      kodderke89
      Bronze
      Hoi,

Ik vroeg me af of een BR van 331$ groot genoeg is om 7$ 18man te spelen?

Kan ik hier ergens artikelen/starthanden-kaart van terug vinden om deze sng's tot een goed eind te brengen?

En tot slot, wat is de gebruikelijke BR om dan een niveau hoger te gaan? Vind ik hier ergens een artikel van terug?
  • 6 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ik denk dat je vooral bij de video's eens moet zoeken achter DonBartos en Chaserr. Deze hebben allebei een 18-mans filmpje en die zijn zeker aan te raden!

Overigens meen ik te herinneren dat je nog maar net die grote BR had? Dan zou ik zeker niet beginnen op de $7. De $3,5 zullen misschien al moeilijk zijn als je geen ervaring hebt.. :)

Groetje
    • martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      Hier staat alles in wat je moet weten, is deel 1 van de reeks van Barthos.

http://nl.pokerstrategy.com/video/16634/

SNG 18 /BRM:
      1,75$ /0
      3,40$ /200
      6,50$ /500
      16$ /2000
      27$ /3500
      38$ /5500
      60$ /10.000
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      $3.5s zou upmoven rond de 500 :) doe het zelf wat eerder aangezien ik redelijk wat ervaring heb en snel kan up/down moven maar dat is persoonlijk.

BRM van donbartos is prima. Vid van mij zie je in mijn link en gaat over bubbelplay van 18mans er komen er nog aantal aan over 18s :)

Zou gewoon bij de bronze sectie alle sng artikelen lezen en snel hogere status worden zodat je silver+ kan lezen wat meer interessant is imo.
    • kodderke89
      kodderke89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door chaserr
      $3.5s zou upmoven rond de 500 :) doe het zelf wat eerder aangezien ik redelijk wat ervaring heb en snel kan up/down moven maar dat is persoonlijk.

BRM van donbartos is prima. Vid van mij zie je in mijn link en gaat over bubbelplay van 18mans er komen er nog aantal aan over 18s :)

Zou gewoon bij de bronze sectie alle sng artikelen lezen en snel hogere status worden zodat je silver+ kan lezen wat meer interessant is imo.
      Chaserr, door jouw video heb ik vandaag dit kunnen realiseren! Het is de eerste keer dat ik dit deed, en zeker niet de laatste! Bedankt!

Running goed vandaag!? Feedback nodig!
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Mooi dat mijn video zo goed in ontvangst is genomen leuk om te horen en obv goed dat je mooi up bent op de $7 maar de swings kunnen aardig groot zijn dus pas op dat je niet te hard van stapel loopt :tongue:

Ik shot ook altijd wat eerder op de $7 dus als je er comfortabel voelt en het idee hebt dat je je A-game speelt zou ik ze gewoon blijven spelen.
      Wel snel up/down moven als het fout gaat ;)
    • kodderke89
      kodderke89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door chaserr
      Mooi dat mijn video zo goed in ontvangst is genomen leuk om te horen en obv goed dat je mooi up bent op de $7 maar de swings kunnen aardig groot zijn dus pas op dat je niet te hard van stapel loopt :tongue:

Ik shot ook altijd wat eerder op de $7 dus als je er comfortabel voelt en het idee hebt dat je je A-game speelt zou ik ze gewoon blijven spelen.
      Wel snel up/down moven als het fout gaat ;)
      Merk ik! Heb er nu nog 28 gespeeld, mijn ITM is nog steeds 28%, mijn profit daarentegen is in die extra games maar gestegen met 20$. Dus idd swings!

Mijn $/H is 3.5$. Dit lijkt me weinig, is dit ook zo of is dit bedrog?