Hallo

• HavikJo
      HavikJo
      Bronze
      Hallo allemaal!

Mijn naam is Joris en ik speel poker.
      Heb een tijdje hier op het forum gelezen en toch maar besloten mij voor te stellen!

Ik speel poker sinds vorig jaar zomer ongeveer denk ik. In het begin heb 2NL gespeeld en daarna 5NL. Helaas ben ik toen maar wat gaan aanklooien. Speelde bijvoorbeeld de 180mans en verschillende toernooitjes.

Ik ben 1 week geleden begonnen met het serieus grinden van 18 mans. en ga via goed BRM proberen limieten omhoog te grinden. Ik kan nu bijna de 3,50's spelen.

Ik heb helaas al accounts op verschillende pokersites en dit is niet via pokerstrategy. Ik vroeg me dus af of het mogelijk is om pokerstars te koppelen aan pokerstrategy.

Joris
  • 3 antwoorden
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Welkom :)

Om je vraag te beantwoorden. Als je al een account hebt op pokerstars is het niet meer mogelijk om deze te koppelen aan PokerStrategy. Je zou eventueel op een andere site kunnen storten zodat je alsnog voor Strategypoints kunt spelen.
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Hallo, ik ben Horemanske en probeer poker tespelen :coolface:

Welkom
    • HavikJo
      HavikJo
      Bronze
      Thanks!

Ik zal wel op pokerstars blijven spelen aangezien zij toch het beste SnG aanbod hebben. Misschien af en toe met mijn startkapitaal van de quiz spelen om wat strategypunten te be machtigen.

Als er nog andere SnG grinders hierzo zijn kunnen zij mij wel toevoegen op skype: JorisLa.

Lijkt me leuk en leerzaam handjes te bespreken.