NL50, Q9s, top two

• darko163
      darko163
      Bronze
      Villain is 38/18 speler. Hij foldt weinig tegen c-bets, dat spreekt op zich niet voor een isolation, maar hij stackt wel o zo graag af met alles wat hij maar een beetje gehit heeft.
      Ik zie hem daar ook nog wel callen met slechtere handen, vandaar denk ik dat de isolation best wel kan.

Op de flop een bijna pot-bet, aangezien hij callt met draws, pairs,....
      De turn is behoorlijk slecht, aangezien één draw al aankomt, maar...ik heb hem al eerder zien spelen en hij callt me daar echt nog met 98, Qx, straightdraw,... maar dan c/r hij de turn, en dat heb ik hem nog niet zien doen.

Wat doen jullie hier?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.25/$0.5 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP2:
      $50.75
      MP3:
      $50.75
      CO:
      $63.25
      BU (Hero):
      $50.00
      SB:
      $51.00
      BB:
      $50.00
      UTG2:
      $77.20
      MP1:
      $69.70

Preflop: Hero is BU with 9, Q.
      UTG2 calls $0.50, 4 folds, Hero raises to $2.50, 2 folds, UTG2 calls $2.00.

Flop: ($5.75) 9, 8, Q (2 players)
      UTG2 checks, Hero bets $5.00, UTG2 calls $5.00.

Turn: ($15.75) 4 (2 players)
      UTG2 checks, Hero bets $12.00, UTG2 raises to $28.00, [I][COLOR=grey]Hero ....
  • 2 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Als het een wat passievere vis is denk ik dat hij jou hier wel altijd beat gaat hebben met TJ of :club: :club: (meest waarschijnlijke).

Als hij fancy met een lone Q (KK+) zou willen doen dan zou die dat imo op de F doen. Verder zou ie heel mischien een geslowplayde set kunnen spelen maar minder als dat denk ik niet. Meestal semibluffen zulke vissen ook niet met bijvoorbeeld TxT :club: /A :club: X

Je hebt geen odds om te callen voor een FH dus zou ik folden. Zeker als je hem dit nog niet eerder hebt zien doen.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Preflop is isolation prima omdat je met de vis heads up wilt komen postflop.
      Als het echt zo een fish is die niks fold dan overbet ik deze zeer drawy flop gewoon, als hij iets heeft dan fold ie toch echt nooit.
      Op de turn hangt het dan echt af van je reads op de vis of je hier all in wilt gaan of niet, is het eerder een callingstation dan kun je best folden, heb je hem al vaker zien raisen en agro moves zien uithalen dan ga ik hier gewoon broke