Running goed vandaag!? UPDATE

• kodderke89
      kodderke89
      Bronze
      Hoi,

Na een aantal uurtjes gespeeld te hebben op de 18-mans 7$ turbo krijg ik volgende grafiek! Een mooie ITM% vind ik zelf!

Er even om bij te zeggen dat dit men eerste keer is dat ik meerdere tafels tegelijk speel! Vroeger waren het enkel 2-3 max!

Maar ik vond het tijd wat uitdaging aan te gaan, dus heb ik vandaag veel gelezen en video's bekeken van Donbartos en chaserr! Die hebben me het licht aan de tunnel gegeven.

Met mijn BR van 350$ deze middag begon ik een aantal sessies. Eerst 6 tafels tegelijk, dan 10, dan twee keer 13. nu staat men bankroll op net geen $500.

Zou ik door blijven grinden met deze sng's of hebben jullie ander advies?

Ik zou ook een limiet hoger gaan rond de $2000, of denken jullie daar anders over?

Daar dit mijn eerste keer is dat ik zou veel speel tegelijk en me verdiepte, zou ik graag jullie reactie horen!

PS: met men BR van $350 deze middag heb ik bewust gekozen direct naar de 7$ te gaan, aangezien ik wel al wat ervaring had in deze en er minder geluckboxed en meer gepokerd dan op de 3.5$!

Graag jullie reactie!

• 18 antwoorden
    • kodderke89
      kodderke89
      Bronze
      Btw, hoe kan ik een grafiek posten :) ? :facepalm:

Got it!!
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Nice om te zien.

GG :)
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      mijn feedback is dat je blij moet zijn met je hotrun en zorgt dat je niet overmoedig wordt. Blijf deze games spelen en probeer het te beaten over een grotere sample voordat je upmovet. Bijvoorbeeld 250, of 500 games. Normaal ben ik voorstander van aggressief BRM, maar voor spelers die net beginnen met op een andere manier te spelen (geef je zelf aan) lijkt het me verstandig iets terughoudender te zijn.

succes!
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Posted iets soortgelijk in andere thread, chivaz heeft een goed punt :)
    • kodderke89
      kodderke89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
      mijn feedback is dat je blij moet zijn met je hotrun en zorgt dat je niet overmoedig wordt. Blijf deze games spelen en probeer het te beaten over een grotere sample voordat je upmovet. Bijvoorbeeld 250, of 500 games. Normaal ben ik voorstander van aggressief BRM, maar voor spelers die net beginnen met op een andere manier te spelen (geef je zelf aan) lijkt het me verstandig iets terughoudender te zijn.

succes!
      Bedankt voor de reactie! Ga ik zowiezo doen, ga eerst maken dat ik een deftige basi(kennis) heb voor ik upmove!
    • kodderke89
      kodderke89
      Bronze
      Er is wel iets dat ik merk.

Vroeger speelde ik die ook, maar dan zo 2-3 tegelijk. En als je er meer speelt heb ik geen 'tijd' om stomme calls te maken. Maar enkel die handen die in men chart komen!

Dus vroeger ging ik bv vaak bust voor de money van een miste flush, en dat komt nu zelden voor!
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Als ik jou nu hoor praten weet ik al dat je zo broke bent, je bent gewoon totaal nog niet klaar voor deze limieten.
    • kodderke89
      kodderke89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door FailOMatic
      Als ik jou nu hoor praten weet ik al dat je zo broke bent, je bent gewoon totaal nog niet klaar voor deze limieten.
      Verklaar u nader, als je zoiets zegt, dan moet je daar ook een uitleg aan geven. Ik kan er maar uit leren!
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Ik denk dat je wel een redelijke speler bent en zeker wel winst kan maken maar als je zelf al toegeeft nog veel leaks te hebben en dus bijv af en toe gemiste flushdraws op slechte odds af te callen vind ik dat je dit beter op de 3,50's kunt doen dan op de 7$.
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      @failomatic; heb je al bij hem aan tafel gezeten dan ?
      Ik snap wat je bedoelt hoor, maar kom dan met opbouwende kritiek ;)

Ik vind juist dat Kodderke voor een nieuwkomer hier op het forum erg leergierig is, direct video's bekijkt en kritiek aanneemt van de coaches. Dat lijkt me een goede houding om vooruit te komen in het spelletje.
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      Die grafiek bolt in elk geval de juiste richting uit.

Keep it up! :pokerface:
    • kodderke89
      kodderke89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
      @failomatic; heb je al bij hem aan tafel gezeten dan ?
      Ik snap wat je bedoelt hoor, maar kom dan met opbouwende kritiek ;)

Ik vind juist dat Kodderke voor een nieuwkomer hier op het forum erg leergierig is, direct video's bekijkt en kritiek aanneemt van de coaches. Dat lijkt me een goede houding om vooruit te komen in het spelletje.
      :D dat beschouw ik als een mooi gebaar!

@failomatic: ik heb vroeger heel veel domme moves gemaakt. Maar ik speel graag poker, en ik weet van me zelf dat ik niet zo slecht ben. Maar, ik moest aan men spel werken! Ik had geen BRM, sloeg rap tilt.. Ben dan ff een maandje gestopt. Nu weer begonnen met een nieuwe instelling!

Veel leren, lezen, en spelen op limieten die ik aankan! Het is me beu telkens broke te gaan.

Btw, net platinum geworden op stars!! Wiiieee Sijtig dat het niet gelinkt is aan pokerstrategy :(
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Oké goed om te horen, heb er vertrouwen in. :)

Succes and keep us updated.
    • kodderke89
      kodderke89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door FailOMatic
      Oké goed om te horen, heb er vertrouwen in. :)

Succes and keep us updated.
      I will, ik ga vanavond een blogje maken! Vooral voor mijn eigen progressie te volgen!
    • kodderke89
      kodderke89
      Bronze
      Vandaag en gisteren weer al wat gespeeld: men progressie na zo'n 160 7$ 18-mans turbo's!

• FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Netjes man :D
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Goed bezig! Nog gelukt met je logje gisteravond?
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kodderke89
      en er minder geluckboxed en meer gepokerd dan op de 3.5$!
      rofl :O