AK TP dry board ch/r

• Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      No-Limit Hold'em, $0.25 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

UTG ($6.35)
      MP ($41.33)
      CO ($30.25)
      Button ($29.93)
      SB ($15.32)
      Hero (BB) ($26.70)

Preflop: Hero is BB with A, K
      1 fold, MP bets $0.85, 2 folds, Hero calls $0.60

Flop: ($1.80) 5, A, Q (3 players)
      Hero checks, MP bets $1.20, Hero raises $4.15, MP calls $2.95

Turn: ($10.10) 7 (3 players)
      Hero checks, MP checks

River: ($10.10) 10 (3 players)
      Hero checks, MP bets $6.73, Hero calls $6.73

Total pot: $23.56

Hey,

Villain is 32/25 fold 75% vs 3B 4.7 AF over 281 hands

Vind de hand zelf een beetje apart gespeeld van mezelf :)

Kan ik hier checkraisen voor value tegen lagere azen of middelmatige handen die me niet geloven op dit droge board?

Vervolgens denk ik de turn te barrelen voor value maar ik denk dat er dan heel wat bluffs of mindere handen gaan folden, vandaar dacht ik eerder aan ch/c. Na zijn turn check zet ik hem niet op een erg sterke hand en ook geen bluff, maar eerder een middelmatige hand met SD value.

Is daarom misschien een delayed barrel op de river beter om nog value te krijgen uit die lagere azen Qx, pockets?

Thanks.
  • 2 antwoorden
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Ik denk dat het beter is als de Q een K was geweest, omdat je dan veel minder rept. Villain zal nu toch wel sneller geneigd zijn zwakkere Azen weg te leggen imo.

Waarschijnlijk call ik hier gewoon down omdat een LAGgy 32/25 speler hier zo veel fold op een check/raise dat er vrij weinig value zit in een raise. Dan laat ik 'm liever barrelen.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Ik denk dat het beter is als de Q een K was geweest, omdat je dan veel minder rept. Villain zal nu toch wel sneller geneigd zijn zwakkere Azen weg te leggen imo.

Waarschijnlijk call ik hier gewoon down omdat een LAGgy 32/25 speler hier zo veel fold op een check/raise dat er vrij weinig value zit in een raise. Dan laat ik 'm liever barrelen.