a8s sb multiwaypot

• gruttepeir
      gruttepeir
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      Hero ($10)
      BB ($3.56)
      UTG ($10.36)
      UTG+1 ($19.47)
      CO ($4.50)
      BTN ($12.11)

Dealt to Hero A:club: 8:club:

fold, UTG+1 raises to $0.30, fold, fold, Hero calls $0.25, BB calls $0.20

FLOP ($0.90) K:diamond: J:club: 9:club:

Hero checks, BB bets $0.30, UTG+1 raises to $0.88, Hero calls $0.88, BB calls $0.58

TURN ($3.54) K:diamond: J:club: 9:club: Q:diamond:

Hero checks, BB bets $1.68, UTG+1 calls $1.68, Hero calls $1.68

RIVER ($8.58) K:diamond: J:club: 9:club: Q:diamond: 9:spade:

Hero checks, BB bets $0.70 (AI), UTG+1 calls $0.70, Hero folds
      BB shows T:spade: 8:spade: (Pre 37%, Flop 26.7%, Turn 87.5%)UTG+1 shows K:spade: Q:heart: (Pre 63%, Flop 73.3%, Turn 12.5%)BB wins $9.49

Deze hand is niet fijn op oop te spelen. Ik callde hier op de sb, omdat de bb een enorme fish was en ik ook een call van hem verwachtte.

Preflop: Is zo`n call vragen om moeilijkheden en dus uit den boze ?
      Flop: Deze call maakte ik, omdat ik opnieuw vermoedde dat de BB fish hier ook zou callen. Ik kreeg hier 3:1 en met mn FD+overcard vond ik dat wel kunnen.

Turn: Mijn draw complete niet, maar er valt op zich geen slechte kaart. De kans dat iemand zn straight heeft gehit is aanwezig en met mn nutflush zou ik dan zeker af worden betaald. Met odds van 4:1 besloot ik te callen.

Hoe kon deze hand postflop het beste worden gespeeld ?
  • 2 antwoorden
    • Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      Fold dit pre, zelfs als BB een vis is zit je uit positie zonder initiatief met een erg magrinale hand en UTG + 1 range z'n A range heeft jouw Ax volledig crushed moest je toch een A floppen, wat doe je dan?

Je call op de flop is ok, ik vermoed dat je te weinig FE hebt tegen de BB om hier te jammen, maar dat is mijn favoriete play met een FD + overcard(s). Als de BB niet een erg losse vis was, zou ik vs de UTG + 1 zeker en vast wel jammen en hopen op het beste.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hoi gruttepeir,

Depends on MP1 range. BB's stack is wel heel erg klein en geef je ook nog is minder speelruimte als resultaat.

Op de Flop ben je min of meer genoodzaakt om te c/c ja. de Turn is adhv odds & outs. Je krijgt hier 4:1 dus callen is prima maar je ziet dat je zo de pot in wordt gezogen als het ware

De river is obv een c/f met onze ace hi busted draw

Mvg,
      Gerv