Toernooi Lobby

• kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Hej,

Ik heb gistere PartyPoker gedownload om eens uit te testen en te kunnen vergelijken met de andere rooms waar ik speel. Nu ben ik wel op een lastig puntje gestuit. Bij pokerstars bv is er net voor je een s&g inschrijft nog een schermpje met alle info over dat toernooi, wat de blindstructuren zijn, hoe lang die gaan duren, Hoeveel rake er van je inschrijving gaat, wat de uitbetalingen zijn enz. Als ik bij PartyPoker daarentegen een s&g open kan ik die info nergens vinden. Iemand een ideetje om me te helpen?

Thnx!
  • 5 antwoorden
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Hi,

Volgens mij het is het bij 1 table sng's niet zichtbaar. Daar wint 3/10 iets. Bij multitable kan je het wél zien door op het linkje MORE te clicken (rechtsonder)
      Het is inderdaad apart dat je maar moet gokken wie wat wint in in een 1 tafel sng.

• TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Als je je inschrijft voor een SnG, krijg je een scherm waarin alles staat:

• mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Ohja, zo kon het ook. Sorry voor verkeerde berichtgeving. Dan was het zo dat wanneer je eenmaal een 1 tafel sng speelt je het niet meer kon zien door op lobby te klikken en dus moet onthouden wat je in het scherm ziet wat Erwin je gaf, of klopt dit ook niet? :) tijdje niet meer gespeeld daar.
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Och jah, op dat schermpje zie je dus al die info!!! Schande dat ik dat niet zelf had gezien! Thnx guys!
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978
      Ohja, zo kon het ook. Sorry voor verkeerde berichtgeving. Dan was het zo dat wanneer je eenmaal een 1 tafel sng speelt je het niet meer kon zien door op lobby te klikken en dus moet onthouden wat je in het scherm ziet wat Erwin je gaf, of klopt dit ook niet? :) tijdje niet meer gespeeld daar.
      Dit klopt. Je kan eventueel ook een andere tafel openen om te 'spieken'. :P