Rare bonus bij partypoker?

• djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Zit sinds een paar dagen op partypoker, en wacht nog op mijn gratis pokerstrategy 50 dollar. Maar nu heb ik volgens partypoker zogenaamd een bonus van 49 dollar waar ik niks van af wist?
      Ik heb nog geen mail binnen van pokerstrategy dat het geld geboekt was, en deze 49 dollar bonus ziet er zo uit:

Bonus code: PS49 Total bonus offer: $49.00 USD Restricted amount $49.00 USD Delivery method Cashout restricted lump sum Unrestricted after 100 Standard Points on PartyPoker.com Expiry date 60 days - 29-Oct-2011 More details Bonus Status: PAUSED

Overigens krijg ik wel vaker rare bonussen deze 2 dagen dat ik speel al... namelijk al 2 ochtenden achter elkaar één gratis toernooi dollar?

En ook kwam na deposit tevoorschijn dat ik 50 gratis points zou krijgen bij mijn account als ik $1 zou verdienen... heb ik inmiddels verdiend maar de 50 points nog niet.

Veel vragen dus wat betreft partypoker maar ik zoek vooral antwoord voor die ene PS49 in de quote. :tongue: En nee, ik heb die PS49 nergens ingevuld, en ook die toernooidollar bonuscodes niet (Bonus code: FREETD1)?
  • 8 antwoorden
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      Partypoker is zeer actief met allerlei gratis geld acties.
      Dit om je te stimuleren om zoveel mogelijk te spelen bij ze.
      de 49 dollar som is daar 1 van.
      Deze heb ik ook gehad en ik moet nog 4 punten bij elkaar sprokkelen om deze Vrij gespeeld te hebben en dan heb je dus 49 dollar erbij.
      verder hebben ze acties met clickcards om zo party points gratis te krijgen die je vervolgens weer in kan zetten voor een toernooitje.
      ik zou me niet te druk maken over de acties bij weinig geld of weinig spelen zijn de acties laag.
      bij veel spelen en veel geld (lees Rake) worden de acties steeds een beetje hoger.

veel plezier met spelen.
      greetz
      Wim
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Mmm bedankt voor het antwoord, zit nu even aan tafel met 4 dollar... en de 49 dollar restricted is ineens veranderd in 45 dollar restricted?? en er is niks van mijn normale bankroll afgegaan :f_cool:
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      En kun je ook de ene bonus de-activeren en de ander activeren? Dat heb ik nog niet uitgevonden hoe.

Ik speel namelijk liever voor m'n 49 dollar gratis dan voor m'n 21 dollar gratis... die ook nog eens 160 punten kost in plaats van 100...
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111
      Mmm bedankt voor het antwoord, zit nu even aan tafel met 4 dollar... en de 49 dollar restricted is ineens veranderd in 45 dollar restricted?? en er is niks van mijn normale bankroll afgegaan :f_cool:
      Als het goed is dit geld 'gereserveerd'. Je kan er wel mee spelen maar niet uitkeren. Dit totdat je het benodigde aantal Partypoints hebt om het vrij te spelen. Daarna is het restant (met aftrek van verlies of winst) van jou. Dit is denk ik ook de Pokerstrategy 50 dollar die je zou ontvangen.

En kun je ook de ene bonus de-activeren en de ander activeren? Dat heb ik nog niet uitgevonden hoe.

Ik speel namelijk liever voor m'n 49 dollar gratis dan voor m'n 21 dollar gratis... die ook nog eens 160 punten kost in plaats van 100...

Ik weet het niet 100 procent zeker maar als je op de tab (links) in de lobby klikt met de naam : Bonuses. Daar zou je beide bonussen moeten kunnen zien en heb je een optie om Opt In te kiezen. Als het daar niet staat wellicht in het tabje Promotions?
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978
      Als het goed is dit geld 'gereserveerd'. Je kan er wel mee spelen maar niet uitkeren. Dit totdat je het benodigde aantal Partypoints hebt om het vrij te spelen. Daarna is het restant (met aftrek van verlies of winst) van jou. Dit is denk ik ook de Pokerstrategy 50 dollar die je zou ontvangen.

Ik weet het niet 100 procent zeker maar als je op de tab (links) in de lobby klikt met de naam : Bonuses. Daar zou je beide bonussen moeten kunnen zien en heb je een optie om Opt In te kiezen. Als het daar niet staat wellicht in het tabje Promotions?
      Ik denk dat ik dan op forfeit bonus moet drukken, maar dan ben ik hem dus helemaal kwijt?

maargoed, de winst die ik maakte ermee kwam gewoon bij m'n speelbedrag volgens mij, en de verlies die ik net gemaakt heb werd er vanaf getrokken :D
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      wat je zegt is helemaal correct je krijgt die 49 dollar boven je eigen bankroll.
      met deze 49 dollar kan je gewoon spelen en zo dus je bankroll uitbreiden het mooiste is natuurlijk als je die ook nog eens weet vrij te spelen dan heb je gewoon 49 dollar cash op je account.
      ik zou als ik jou was even de support raadplegen.
      als je daar uitlegt wat je hebt kunnen zij je vast even helpen, met het activeren van de en of andere bonus.
      succes ermee. :D
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Ik heb 'm door, het is 49 dollar waarmee je mag spelen, als je wat verliest (bijv 5 dollar) heb je nog 44 dollar restricted.

Als je dan weer wat wint heb je bijv. 47 dollar restricted.

Ga je dan bij nog een tafel weg met 2 dollar winst heb je daarna 49 dollar.

Lukt het dan om bijv. 2 dollar winst te krijgen met 49 dollar restricted, dan gaat die winst bij je real money account :D

dus zolang je 49+ staat kun je alsnog geld innen, mooi :coolface:

Denk niet dat dit de pokerstrategy 50 dollar startkapitaal is though ?( dat is toch helemaal gratis zonder fratsen?
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wim1988
      wat je zegt is helemaal correct je krijgt die 49 dollar boven je eigen bankroll.
      met deze 49 dollar kan je gewoon spelen en zo dus je bankroll uitbreiden het mooiste is natuurlijk als je die ook nog eens weet vrij te spelen dan heb je gewoon 49 dollar cash op je account.
      ik zou als ik jou was even de support raadplegen.
      als je daar uitlegt wat je hebt kunnen zij je vast even helpen, met het activeren van de en of andere bonus.
      succes ermee. :D
      Overigens, ik kreeg net een message bij inloggen, dat als ik 1 dollar zou winnen op een van de real money tafels dat ik 100 punten zou krijgen. Dit stond er ook bij mijn eerste deposit... maar is nooit gebeurd terwijl ik allang 1 dollar heb verdiend. Of bedoelen ze in 1 pot?

ummf wat een misleiding, telt niet mee voor de bonus :( Maar heb toch maar ff 100 partypoints erbij.

Doen ze dit elke dag ofzo, in een bepaald uur (happy hour?)? Er stond "if you liked our last gift, please come back tomorrow for a new gift!"