katleentje

• katleentje
      katleentje
      Bronze
      hallo.
      mijn naam is katleen 30 jaar uit belgie. ik ben mometeel pas begonnen met pokeren(een vrouw die leert pokeren :D )
      ik heb meegedaan met de quiz en na lang zelf zoeken en een beetje hulp ben ik geslaagd.dus kan ik met het start buget mijn geld miss verdubbellen ;) al heb ik nog steeds niet aangekregen.
      voila bij deze heb ik mij bekend gemaakt en miss. tot ooit aan de pokertafels :f_biggrin:
  • 19 antwoorden
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Van harte welkom!

Op welke pokerroom wil je het hebben en wat wil je gaan spelen!

Toch niet DE Kathleen heh :D ??? #durftevragen
    • Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Hoi katleentje.

Welkom bij PokerStrategy.
      Zie je hopelijk snel aan de pokertafels.

Groetjes Joris.
    • elsifonio
      elsifonio
      Bronze
      Hallo landgenote waar wil je gaan spelen, m.a.w waar heb je het startkapitaal naartoe laten gaan? mss kom ik je wel ergens tegen aan de tafels zou leuk zijn :)

Veel succes met je 50$ draai ze er ni te snel door,leer van dit forum er is ZOVEEL info te vergaren oa met video's te bekijken te lezen enz

Grtzzzzzz el.
    • katleentje
      katleentje
      Bronze
      ik heb mijn 50 dollar nog steeds niet ontvangen ?(
      hoelang duurt dit normaal?
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hoi Katleen,

Nogmaals welkom bij PokerStrategy.

Bij welke room heb je je startkapitaal aangevraagd en wanneer heb je dat precies geregeld? Het kan soms een paar dagen duren voor het arriveert.

Los daarvan wordt steekproefsgewijs om een ID-check gevraagd. Als dat gebeurt ontvang je hiervan een e-mail. Als je die niet gekregen hebt kun je voor de zekerheid even in je spambox kijken, wellicht is de mail daar in terecht gekomen.

Groeten,
      Orodin
    • katleentje
      katleentje
      Bronze
      hey orodin.
      ik moet inderdaad een ID-check doen.ik heb hier geen mail van gehad en via deze site lukt het niet,allemaal raar vind ik.
      dit stond er voor ik me gratis aanmelde.

Hoe krijg ik mijn $50 startkapitaal?
      Heel simpel: meld je aan en slaag voor een quiz over één van onze beginnersstrategieën.

niet dus ?( ?(
    • sfinxs1000
      sfinxs1000
      Totaal
      2. Use of the services
      2.1 To register on the Platform, the User has to be at least 18 years old or such other higher minimum legal age in the jurisdiction of the User. PokerStrategy.com reserves the right to request proper and satisfactory documents to verify the age and/or identity of the User. PokerStrategy.com has the right to block the account of the User until the User has provided satisfactory proof of age.

Staat in de tac waar je mee akkoord bent gegaan.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door katleentje
      hey orodin.
      ik moet inderdaad een ID-check doen.ik heb hier geen mail van gehad en via deze site lukt het niet,allemaal raar vind ik.
      dit stond er voor ik me gratis aanmelde.

Hoe krijg ik mijn $50 startkapitaal?
      Heel simpel: meld je aan en slaag voor een quiz over één van onze beginnersstrategieën.

niet dus ?( ?(
      Hoi Katleen,

Wat er beschreven is over het verkrijgen van het startkapitaal klopt wel degelijk. Er zijn alleen inderdaad ook voorwaarden zoals sfinxs1000 die net beschrijft. De ID check is bedoeld om pogingen tot fraude tegen te gaan. Niet iedereen hoeft die te doen, maar dit wordt steekproefsgewijs uitgevoerd.

Als je hier geen mail van hebt gehad, raad ik je aan om even een ticket naar onze [url=http://nl.pokerstrategy.com/home/support/]support-afdeling[/URL] te sturen. Zij kunnen je dan verder helpen en dan komt het vast helemaal goed.

Veel succes,
      Orodin
    • katleentje
      katleentje
      Bronze
      is dit een goed bewijs dat ik ouder dan 18jaar ben? :D
      https://img231.imageshack.us/img231/2808/16310516984406172841125.jpg

Uploaded with ImageShack.us
    • johninho123
      johninho123
      Bronze

Leuke foto! But can be anyone!!

Gewoon copy van je id sturen en you got 50 bucks!!!
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Is t normaal in belgie dat een man in een spijkerbroek trouwt?

Ik zei dat voor de gein tegen mij vrouw dat ik dat zou doen toen wilde ze de scheidings papieren al tekenen voor we uberhaupt getrouwd waren! :facepalm: :facepalm:
    • Orodin
      Orodin
      Bronze

Haha! Nee, sorry, helaas is dat niet voldoende :) .
      Als je geen mail met informatie over de ID-check hebt gehad, kun je het beste toch even via support een ticket aanmaken.

Maar trouwens... Nu ik erover nadenk... Als je geen mail er over hebt gehad, hoe weet je dan dat je de ID-check überhaupt moet doen? :D
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze

lol, da zal ni helpen.

Trouwens nieuwe belgische nummerplaten? of married with englishmen?

Ksnap al wel dat ge aan t pokeren zijt om da gat in die moterkap te repareren :facepalm:
    • Napooo
      Napooo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wcgrutto

lol, da zal ni helpen.

Ksnap al wel dat ge aan t pokeren zijt om da gat in die moterkap te repareren :facepalm:

hahaha :D
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wcgrutto

lol, da zal ni helpen.

Als ze in België tegenwoordig het stuur rechts hebben kan het best wel een nieuw belgisch nummerbord zijn ;)
    • katleentje
      katleentje
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Orodin
      https://img231.imageshack.us/img231/2808/16310516984406172841125.jpg

Haha! Nee, sorry, helaas is dat niet voldoende :) .
      Als je geen mail met informatie over de ID-check hebt gehad, kun je het beste toch even via support een ticket aanmaken.

Maar trouwens... Nu ik erover nadenk... Als je geen mail er over hebt gehad, hoe weet je dan dat je de ID-check überhaupt moet doen? :D
      als ik mij inlog krijg ik op mijn beginscherm dat een ID-check moet doen maar dat is nu net het probleem ik kan via dit forum geen foto uploaden.
    • katleentje
      katleentje
      Bronze
      ja mijn man is een subarufreak en op onze trouwdag zijn er een tiental subaru's meegereden waaronder deze subaru.. en inderdaad een engelse.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      @wauss knap gezien :P

En twas maar graptje eeeh. Ma ik ken dan ook niks van auto's.
      Trouwes wel chique da ge da voor uwe man over hebt. Want tzal wel ni gemakelijk zijn geweest, met dat kleed in die auto :P

Alleszins veel succes met pokeren. en khoop dat qe ID check je niet aafschrikt, is ook nerges voor nodig. Is enkel ter bescherming tegen dubbel accounts enzo.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      als ik mij inlog krijg ik op mijn beginscherm dat een ID-check moet doen maar dat is nu net het probleem ik kan via dit forum geen foto uploaden.
      Hoi Katleen,

Ah, dan snap ik hoe je in ieder geval wist dat je de ID-check moest doen.

De check verloopt echter niet via het forum. Let er dan ook op dat je geen foto van je ID op het forum neerzet ofzo, dat kan problemen opleveren omdat dan je privé-informatie door iedereen gezien kan worden!

Ik raad je nogmaals aan om even een ticket naar support te sturen met het verzoek of ze jou alsnog een e-mail met instructies voor de ID-check willen sturen. In die e-mail zal precies staan wat en hoe je de ID-check moet doen.

Succes!
      Orodin