62s middle pair en geen actie

• Filippus
      Filippus
      Bronze
      $0.02/$0.04 Limit Holdem
      CakePoker
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Ale7***10 ($0.94)
      UTG+1 DJSE***1 ($0.54)
      MP1 Ackc***2 ($0.75)
      MP2 WLAD***3 ($0.43)
      CO Lama***4 ($0.74)
      BTN Bass***5 ($0.42)
      SB Kipi***7 ($0.64)
      BB Filippus ($1.91)

Pre-Flop: (1.5 SB, 8 players) Filippus is BB 6:club: 2:club:
      1 fold, DJSE***1 calls, Ackc***2 calls, 3 folds, Kipi***7 calls, Filippus checks

Flop: J:spade: 6:heart: 4:diamond: (4.0 SB, 4 players)
      Kipi***7 checks, Filippus checks, DJSE***1 checks, Ackc***2 checks

Turn: 8:heart: (2.0 BB, 4 players)
      Kipi***7 checks, Filippus checks, DJSE***1 checks, Ackc***2 checks

River: 3:club: (2.0 BB, 4 players)
      Kipi***7 checks, Filippus bets, 2 folds, Kipi***7 calls

Final Pot: 4.0 BB
      Filippus shows (Pair of Sixes )
      6:club: 2:club:

Als iemand had gebet op de flop of turn zou ik gewoon gefold hebben. Iedereen checkt echter en de river ziet er ongevaarlijk uit, dus besluit ik te betten (voor value). Goed gespeeld of niet?
  • 3 antwoorden
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      t/m turn in ieder geval goed. 4-way is je pair 6-en zonder kicker gewoon niks waard, zeker niet op deze limieten omdat er toch altijd wel iemand called en er dan vaak overcards vallen.

Op de river kan ik me wel vinden in de bet. Je kan eventueel nog value vangen van A4, A3, oid. Al blijft je kicker wel een probleem, want ik zie je ook wel regelmatig verliezen tegen 6x met betere kicker, wat er weer voor spreekt om gewoon te checken.

Al met al heb ik denk ik toch een lichte voorkeur voor bettenn... Dus ik vind het NH well played zo. :)
    • Filippus
      Filippus
      Bronze
      Ok, bedankt voor de feedback. :)
      (De caller had K4.)

Even voor de zekerheid: als de river bijvoorbeeld een A was geweest, dan check/fold spelen neem ik aan?
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Ja zeker! Zoals ik al aangaf is dit wel een vrij marginale spot en zou ik daarom bij een A, K sowieso niet betten en bij Q, T, 9 eigenlijk ook niet omdat met 4 man iemand dat vaak toch wel gaat hebben. 7 en 5 geven straat mogelijkheden. Blijft dus over J, 8 en 3 en uiteraard 6 en 2 om te betten op de river.

Leuk dat hij inderdaad een hand had waarvoor je dus op de river toch een bet voor value plaatst. :)