Doelstelling Tot 31 dec

• elsifonio
      elsifonio
      Bronze
      Na al heel wat kennis van het pokerspel (nl holde'em) te hebben opgestoken hier,nog veel te leren hoor :D ga ik mij op pkr poker bezig houden met 10mans sit&go's van 60 dollar CENT inleg,weet het klikt cheap maar kan ze beaten dus stillekes omhoog is voor mij leuke hobby.

1ste 2.50$

2de 1.50$

3de 1$

heb er tot nu toe een stuk of 5 gespeeld en altijd top 3 dus waarvan 3x 1ste :D ,op enkele maanden kan ik daar wel een br opbouwen denk ik,enkel spijtig dat ik niet via de PS link bij pkr ben terecht gekomen maarja het is zo.ik speelde er al voor ik PS leerde kennen,wat freerolls gedaan daar en enkele centjes bij mekaar gesprokkeld,mn bankroll voor de moment is iets van een 14$ zonden 1ne cent te storten dus ben op de goede weg vind ik,(bedoeling is tegen 31dec ne nieuwe auto te bestellen) :D :rage: :D LOL om rond de 30 @ 40$ te komen op mn br. Ben al zwaar in de verleiding aant komen om daar met mn roll mtt's te spelen maar ga proberen eerst nog wat te stijgen :D ienmand een idee van de micro mtt's op pkr een GROTE vijver of.....

Ga hier hopelijk regelmatig wat kunnen posten,dat hangt van de stijging van mn roll af :spade:

Grtz el.
  • 1 antwoord