89 suited op button tegen triple donkbet!

• KingKlaas
      KingKlaas
      Silver
      Tijd om wat te leren, dus post ik een opmerkelijke hand gespeeld op 888:
      NL10

Hero : Button 8 :club: 9 :club: ($10,14)
      Small Blind: $16,88 kan me geen read herinneren.

Hero raises tot $0,30, Small blind callt.

Flop: 8 :spade: J :diamond: J :club:
      Small blind bet $ 0,52, ik call
      ( wat anders, het is WA/WB)

Turn 5 :club: ($1,66)
      Small blind bet weer : $1,40

Ik call weer,want pak ook een flushdraw op en het is nog steeds WA/WB
      Is een raise misschien een idee?

River : 2 :spade:
      Small blind bet weer!!: $3,90 X(

Wat te doen: call of fold?
      Ik heb gefold, maar twijfel achteraf, 3 random bluffs met bijv. ak of aq sluit ik niet uit..
  • 2 antwoorden
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Jammer dat je geen stats of reads op villain hebt, maar je kan er dus vanuit gaan dat hij een normale speler is.

Preflop en flop vind ik ok.
      Turn...raisen is inderdaad een idee, maar geen goed idee. Je laat dan al zijn blufs folden en alles wat beter is hou je over. En zoals je zelf al zegt, op de flop is het WA/WB, waarom op de turn niet? Nou ja, op de turn sta je met een flushdraw ietsje minder behind. :)

Dus de call op de turn kan nog wel, in principe krijg je niet de odds voor je flushdraw, maar je hebt ook kans dat je 8 nog goed is (alhoewel die kans écht klein is).

De river is een overduidelijke fold. Je callt de flop en de turn, gaat hij dan echt denken dat je op een 2 :spade: nog gaat folden? Daarnaast zijn 3barrel bluffs op NL10 echt heel zeldzaam, dus je bent hier zo goed als altijd beat. Prima fold dus.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ik fold de turn al
      probleem is dat je naar 8-9 outs loopt te drawen en je huge reversed implieds kan hebben als hij een boat /betere flush maakt.