Mijn eerste post hier.

• SoSo001
      SoSo001
      Bronze
      Zal me netjes voorstellen. Maar ga geen handen schudden. Ik heb een beetje smetvrees. Na een tijdje niet meer gespeeld te hebben. Gaat het toch wel weer jeuken. Het is net als seks of kreeg je daar nu weer jeuk aan(als het maar niet daarna is anders heb je een of ander gekke SOA). Enfin om terug te komen waar ik gebleven was. Speelde op Full tilt verhaal bekend bladebladiebla. Dus ik denk ik ga weer kaarten en denk neem Pokerstars. Heel lang geleden daar een account gehad weet niet ineens meer me inlognaam. En toen woonde ik ergens anders dus het zal wel niks uitmaken voor de rest. Ik even gegoogled kwam op een pokerforum. Ht was die niet van de nieuws of info. Ik download maak me account aan doe een deposit. Blijkt het .fr te zijn. Zodoende kwam ik hier te recht toen ik googlede of je op .fr mocht
      spelen. Maar goed dus heb hier vandaan maar .com gedownload en zodoende zijn we hier. Ook hier heb ik een klein depositje gedaan. En we zien wel weer wat er gebeurd. En misschien na deze eerste post volg een tweede?
  • 5 antwoorden
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Euhm, veel succes met je jeuk.
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Dit is wel een hele vreemde openingspost maar goed :D

Succes idd met de jeuk, soa enzo weet je al welk limiet je gaat spelen ?

Heb je nu ook een hoes om je toetsenbord? die zitten vol met bacteriën namelijk! (eerste tip )

Verder succes met denken of je wel of niet gaat pokeren en of je wel of niet naar pokerstars gaat!

JB
    • martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      Heb je de quiz al gemaakt?

Als je die goed doet krijg je volgens mij 50$ waar je lekker mee kan spelen, zou mooi zijn als je dit kon uitbouwen.
    • xbikx
      xbikx
      Bronze
      Succes met het pokeren en stel vooral veel vragen want daar leer je het meeste van.
    • SoSo001
      SoSo001
      Bronze
      John ik begin op het laagste limit. Zeker na net hier in het nieuws te hebben gelezen dat het met Full Tilt het nog wel even duurt. Dus ga ik proberen met 2NL weer een roll op te bouwen. En vandaar uit zie ik wel verder wat ik ga spelen. Alleen zit ik er aan te denken wat ik met Pokerstars.fr moet doen. Als ik die AVG code of zoiets heb gelijk uit te cashen of toch me bonus vrij te spelen.

Martijn, ik heb de quiz niet gedaan. Heb al een Party account en Ipoker is niet echt 1 van mijn favorieten dus als ik het zo nemen zou het zonde geld zijn. Kunnen ze beter aan anderen doneren.

Xbikx, zal zeker als de tijd er rijp voor is, vragen gaan stellen. Nu is het voornamelijk ABC poker. Dus meerdere tafels lekker nitten en je af te laten betalen met je monsters.