online poker opdrogen

• ploxx
      ploxx
      Bronze
      Hey,

Steeds vaker krijg ik te horen dat online poker aan het opdrogen is.
      Minder vis en meer spelers die het spel begrijpen.
      Ik merk ook dat het spel zelf moeilijker is geworden(kan aan mij liggen)
      Ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
      Denken jullie dat online poker zal opdrogen?
      En zullen de micro stakes en mid stakes dan ook opdrogen?
  • 8 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      het zal nooit helemaal opdrogen.

goede spelers zullen normaal gesproken niet lager dan een bepaalde limiet gaan spelen.
      wel is het zo dat de totale retards verdwijnen door sites als pokerstratagey.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Als online poker inderdaad aan het opdrogen is zou je imo juist verwachten dat dit bij de micro/low stakes begint. Veel beginnende spelers gaan niet meer blind poker spelen, maar gaan eerst de theorie erachter bestuderen op sites als PokerStrategy. Aangezien slechts een heel klein percentage online pokerspelers de tijd, energie, doorzettingsvermogen, karakter en talent heeft om door te stromen naar de high stakes zal het daar waarschijnlijk wel meevallen.

Het heeft natuurlijk ook z'n voordelen dat spelers nu beter beslagen ten ijs komen. Een altijd verliezende speler is zo vertrokken. Een speler die af en toe wat wint blijft langer hangen.

Misschien dat het opdrogen ook deels komt door het verdwijnen van de (dronken) Amerikanen. Hier kan ik niks zinnigs over zeggen aangezien ik van 'na die tijd' ben.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Zelfs met sites zoals pokerstrategy is er nog genoeg vis want 80% van de spelers die hier geregistreerd zijn zijn nog altijd verliezende spelersdenk ik. het kan minder zijn maar in elk geval nog best veel.

Dan nog maar te zwijgen over de tiltdonks die dan op hogere stakes hun geld komen wegdonken, die trend zal ook altijd blijven bestaan.

Mij hoor je niet klagen.
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      I agree with noisecore.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Zorgen dat jij over meer kennis beschikt dan de spelers die op jou limiet spelen. Daarnaast zoals Noice aangeeft zijn er genoeg spelers die zich niet aan een BRM kunnen houden en makkelijk tilten. Je kan nog zoveel leren, maar als je geen BRM aanhoud en met tilt om leert gaan blijf je een verliezende speler. Dit type speler zal er altijd wel zijn, dus ik maak me geen zorgen.
    • mrJera
      mrJera
      Bronze
      alleen zie ik t grote voordeel van spelers die boven brm spelen niet, iig niet als ze ook het limiet beaten, maar dat is vaak niet zo :) .
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Een speler op tilt is op dat moment meestal geen goede speler meer, zelfs al beat hij een game normaal wel.

Hij verliest gewoon een deel van zijn capaciteit aan emoties en maakt dus meer fouten. Daarom zijn tiltende spelers op de lange duur voordelig voor jou.
    • joenie310
      joenie310
      Bronze
      ik ben het met zeezout eens, je moet ze zo lang mogelijk aan je tafel hebben zitten en anders gewoon mee moven naar de andere tafel:)