Poker 770 scam

• Likewize
      Likewize
      Bronze
      Hallo,

Ik had mijn mijn 50$ bonus op poker 770 gekregen.
      Ik heb wel een 20-tal dollar winst gemaakt maar heb vandaag beslist om volledig uit te cashen.
      Reden: ik heb nog nooit een pokersoftware geweten die zo'n bedrog is.
      Ik heb al hits gezien die bijna onmogelijk waren en slechte kaarten die alsnog winnen van topkaarten.
      Ergste beat die ik tegen gekomen ben was ik had AQ en op de flop komt AA7. Ik bet, andere gaat all in en ik call. Hij heeft 27 (wtf!?). Turn: 7 River: 7
      Dat is gewoon niet meer normaal.
      Zelf mijn flush ace high word op de river nog gebeat door straight flush...
      Ik ga gewoon terug spelen op pokerstars.

Greetz!
  • 27 antwoorden
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Zulke beats heb je overal! Gewoon even iets anders doen en tot rust komen ! :D
    • Likewize
      Likewize
      Bronze
      Geloof mij, op deze site zijn de beats toch helemaal anders dan op bv. Pokerstars ofzo..
      Daarjuist speel ik HU ik ga all in met pocket queens, hij callt mij met 45 en hij hit wel een set op de flop.. komaan da's toch niet meer reallistisch
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      als je echt van die mening bent dan zou ik even niet meer spelen en eff tot rust komen .
      Dit soort 'badbeats' gebeuren vanzelfsprekend , je moet eens je QQ equilaten vs zijn 45 en kijken hoe vaak je wint , en belangrijker , hoe vaak je zal verliezen .
      Dit is echter geen reden om een partner van pokerstrategy te lopen afschieten als scam , en dus zal ik ook even een mod naar dit topic laten kijken :)
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      PokerStars is ook al zo scammy... ik wordt continu gebashed door zulke crap!

Serieus gast... het is heel vervelend... maar het komt gewoon doordat iemand zo dwaas is om die kaart te spelen in die setup en enorm veel geluk heeft. Poker770 zegt niet tegen die speler (rus waarschijnlijk) van: push jij je 7 2 eventjes.

Tilting... i know... maar het gebeurt gewoon... dat is poker
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Oké. Ik ga om te beginnen deze thread naar brags, beats and variance verplaatsen omdat deze thread duidelijk geen vraag is. :) .

Wat het topic betreft; Geen enkele pokerroom zal jou scammen door je smerige bad beats te geven ook al lijken ze te blijven komen.

Imo is het slechts een scam als je met 100% EQ verliest en dit kan niet!

Kijk zoals Yoshiwa zei eens naar de %'en kans die hij heeft als hij AI gaat. Je verloor van een runner runner en deze kans zal rond de 2% liggen. Onmogelijk lijkt het! Maar toch zul je ~2/100 keren deze hand verliezen.

Dus gewoon pech, kop op! :D
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Guys, constructieve feedback over een partnersite is uiteraard prima. Zowel positief als negatief. Alleen een site een scam noemen vanwegen een aantal bad beats is wat overdreven...hou het dus aub constructief.

Geloof mij, op deze site zijn de beats toch helemaal anders dan op bv. Pokerstars ofzo..
      Daarjuist speel ik HU ik ga all in met pocket queens, hij callt mij met 45 en hij hit wel een set op de flop.. komaan da's toch niet meer reallistisch

Likewize, bad beats gebeuren echt op iedere pokerroom. Dat kan ieder lid je hier vertellen. Het is niet leuk, maar zulke handen zul je vaker gaan tegenkomen, het hoort bij Poker. Kijk maar eens in ons Bad Beat forum, daar zul je zien dat je niet de enige bent en dat er nog 'ergere' situaties zijn. :)

@FailOMatic; Ik heb je posts verwijderd, als je problemen hebt met uitcashen met Poker770, dan kun je altijd zelf een thread aanmaken. Ik kan je niet garanderen dat we je kunnen helpen, maar we zullen het altijd proberen.
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Oh nee hoor, ik heb nergens problemen mee, alleen wel met 888. Iemand van jullie die ff me ticket wil checken als er tijd over is? :)

BVD.
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Likewize
      Hoe kan je met 45 een set hitten?
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      44x of 55x?

LOL @ SUPERNOVA

Ik snap wat je bedoelt, je probeert het letterlijk te nemen maar dan zit je alsnog fout.
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Hallo,

Ik had mijn mijn 50$ bonus op poker 770 gekregen.
      Ik heb wel een 20-tal dollar winst gemaakt maar heb vandaag beslist om volledig uit te cashen.
      Reden: ik heb nog nooit een pokersoftware geweten die zo'n bedrog is.
      Ik heb al hits gezien die bijna onmogelijk waren en slechte kaarten die alsnog winnen van topkaarten.
      Ergste beat die ik tegen gekomen ben was ik had AQ en op de flop komt AA7. Ik bet, andere gaat all in en ik call. Hij heeft 27 (wtf!?). Turn: 7 River: 7
      Dat is gewoon niet meer normaal.
      Zelf mijn flush ace high word op de river nog gebeat door straight flush...
      Ik ga gewoon terug spelen op pokerstars.

Greetz!
      Nee he, niet weer zo een.
      Om de zoveel tijd duikt er weer iemand op om na een aantal bad beats te komen zeuren over scam e.d.

Wees nu eens realistisch !!
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Oorspronkelijk gepost door FailOMatic
      44x of 55x?

LOL @ SUPERNOVA

Ik snap wat je bedoelt, je probeert het letterlijk te nemen maar dan zit je alsnog fout.
      Ik snap wel waar je nick vandaan komt... :facepalm:
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door caroline29632
      44x of 55x?

LOL @ SUPERNOVA

Ik snap wel waar je nick vandaan komt... :facepalm:
      Hahaha nice, precies wat ik wilde typen toen ik zijn reactie las, was jij me al voor.

Briljant als mensen anderen fout verbeteren.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oh nee hoor, ik heb nergens problemen mee, alleen wel met 888. Iemand van jullie die ff me ticket wil checken als er tijd over is? :)

BVD.
      done. :)

Nee he, niet weer zo een.
      Om de zoveel tijd duikt er weer iemand op om na een aantal bad beats te komen zeuren over scam e.d.

Wees nu eens realistisch !!

Voor 'nieuwere' spelers kan het zo voelen na een bad beats. Denk dat we het dan beter kunnen uitleggen op een manier zoals in de onderstaande quotes, zodat de speler een beter besef krijgt voor toekomstige sessies. :)

Oorspronkelijk gepost door Timmaywin
      Feit blijft dat ondanks dat je alles goed doet je toch geld kan verliezen. Voor mij was het vanavond ook zo'n avond, dan verlies je gewoon alle handen waar je statistisch gezien had moeten winnen. Ax >AK , die lui hitten simpelweg een 3 outer of vrolijk runner runner flush of straat. Zelfs met AA kon ik niet van K7o winnen, tja die sessies heb je soms gewoon. Als je merkt dat het je spel gaat beinvloeden dan moet je stoppen, wat rust nemen en dan eventueel weer verder.
      Kijk zoals Yoshiwa zei eens naar de %'en kans die hij heeft als hij AI gaat. Je verloor van een runner runner en deze kans zal rond de 2% liggen. Onmogelijk lijkt het! Maar toch zul je ~2/100 keren deze hand verliezen.

Dus gewoon pech, kop op!
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Kan je misschien nog een keer kijken nordin? Ik weet ff niet wat ik nou nog als optie heb, het voelt toch lichtjes aan als een scam tegenover mij, ik zeg niet dat de room zelf een scam is maar in deze situatie word ik wel gescammed-achtig :P

Ik bedoel de engelse telefoonlijn word gepromote maar die bestaat gewoon niet en de nederlandse is altijd bezet.

Even voor de duidelijkheid mensen, ik heb het hier niet over poker770. Sorry voor het hijacken van de totaal niet boeiende thread. :p
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      De kans dat je met QQ van 45 verliest is 1/5e, dus dat zou ik nou niet direct onmogelijk willen noemen. En zulke beats heb je overal, op PartyPoker had ik vorige week nog in een HU: AA vs A5 en hij hit trips 5en op de flop.
    • EddyGonzales
      EddyGonzales
      Totaal
      Ik ben enkele jaren Pokerstars gewend en speel nu een paar weken op Poker770, maar het voelt bij Poker770 veel beter! Ik zie hier relatief veel minder bad beats dan bij Pokerstars.

Maar hoogstwaarschijnlijk zijn alle pokerrooms nagenoeg hetzelfde, dus speel gewoon in de room waar je jezelf het beste voelt. Lijkt mij een goede tip.
    • Likewize
      Likewize
      Bronze
      Misschien was poker 770 scam noemen wel wat overdreven maar ik had in een uurtje tijd zeker helft van mijn bankroll verloren aan allemaal bad beats en dat kon er bij mij helemaal niet bij.
      Ik speelde echt niet nonchalant ofzo wan ik speelde redelijk tight.
      Sorry voor mijn uitspatting bij deze..
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Misschien was poker 770 scam noemen wel wat overdreven maar ik had in een uurtje tijd zeker helft van mijn bankroll verloren aan allemaal bad beats en dat kon er bij mij helemaal niet bij.
      Ik speelde echt niet nonchalant ofzo wan ik speelde redelijk tight.
      Sorry voor mijn uitspatting bij deze..
      Het is begrijpelijk hoor :) ik denk dat iedere beginnende speler iig wel eens het gevoel heeft gehad dat hij genaaid is door een site. En ook het verliezen van een halve bankroll kan misschien wat over gezegd worden. ALS dat door slechts 3 of 4 bad beats is gebeurd dan zou ik als ik jou was nog even BRM artikelen doorlezen. Saaie zooi om te lezen maar wel belangrijk :D
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Dit soort threads blijven als champignons uit de grond schieten hé. Echt lol.
      Altijd weer lachen. Wel chapeau voor de mods die hier blijven constructief op antwoorden.

Of een hit is mogelijk of hij is onmogelijk. Bijna onmogelijk is dus geen optie. Er zitten 52 kaarten in het spel dus elke kaart kan op elke street vallen. Krijg je dan zo'n runner runner bad beat is dat eigenlijk super! Je EV was gigantisch groot en je maakte een goede beslissing door al je geld in deze pot te stoppen. Het liefst speelde je de ganse dag tegen deze tegenstander. Wat het resultaat is doet er eigenlijk totaal niet toe (tenzij je een rotslecht BRM aanhoudt). Als je jezelf hier zo laat door opnaaien dat je zelf al gaat denken dat een pokerroom rigged is dan speel je gewoon veel te resultaatsgericht $. Ik raad je aan meer aandacht te hebben voor de kwaliteit van je beslissingen (EV) ipv het uiteindelijke resultaat $.
    • 1
    • 2