Niveau Williams Hill

• chrisje110
      chrisje110
      Bronze
      Hallo pokerstrategen,

Naar busto te zijn gegaan met mijn voorzichtig opgebouwde roll van 500 dollar door totale monkey tilt heb ik besloten om een volledig nieuwe start te maken.

Ik zit er over naar te denken om te storten op Williams Hill vanwegen de gunstige 200 procent deposit bonus. Mijn vraag is: Is die bonus eenvoudig vrij te spelen op NL5 ?

Verder wil ik graag jullie mening over het niveau op Williams Hill vergeleken met Party poker waar ik eerder speelde. Ook zou ik graag jullie ervaring met de software willen weten.

Alvast bedankt !
  • 7 antwoorden
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door chrisje110
      Is die bonus eenvoudig vrij te spelen op NL5 ?

Verder wil ik graag jullie mening over het niveau op Williams Hill vergeleken met Party poker waar ik eerder speelde.
      nee, die bonus speelt echt heel langzaam vrij, minder dan 10% rakeback.

Niveau is hetzelfde
    • Ergys
      Ergys
      Bronze
      jep delen tzelfde tables

bonus gaat indd traag... en online support helpt u niet echt... erjuist een half uur iets gevraagd en nog altijd geen antwoord...
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Ergys
      jep delen tzelfde tables .
      nee
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Partypoker en William Hill delen niet dezelfde tafels.
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978
      Partypoker en William Hill delen niet dezelfde tafels.
      Klopt en de support werkt wel degelijk snel en correct.

Niets te klagen op WH, de traffic is prima en de hoeveelheid fish ook.
    • Lamapalooza
      Lamapalooza
      Bronze
      Dit vond ik over Williams Hill(s):
      "Williams Hills (83°42′S 58°55′W) is a compact group of hills, 10 nautical miles (18 km) long, located south of Childs Glacier and west of Roderick Valley in the Neptune Range, Pensacola Mountains. Mapped by United States Geological Survey (USGS) from surveys and U.S. Navy air photos, 1956-66. Named by Advisory Committee on Antarctic Names (US-ACAN) for Paul L. Williams, USGS geologist with the Neptune Range field party, 1963-64."
    • wessus
      wessus
      Bronze
      en dit over william hill:
      William Hill plc (LSE: WMH) is one of the largest bookmakers in the United Kingdom. Its headquarters is in the north London suburb of Wood Green and in Leeds, West Yorkshire. It is listed on the London Stock Exchange and is a constituent of the FTSE 250 Index.