StrategyPoints kopen

• Arjon
      Arjon
      Bronze
      Voor alle spelers die nog niet de status hebben bereikt, die ze eigenlijk willen bereiken, heeft PokerStrategy.com nu een oplossing. Vanaf vandaag is het mogelijk om StrategyPoints te kopen en zo jouw status te upgraden.

Als je vragen of opmerkingen hebt, post ze dan in deze thread en we zullen je zo snel mogelijk van een antwoord voorzien.
  • 71 antwoorden
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Lol @ 4k voor diamond status.
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Kan ik ze nu ook VERkopen? :D
    • sfinxs1000
      sfinxs1000
      Totaal
      Guess not want daar zit voor ps niets aan verdiend.
    • sfinxs1000
      sfinxs1000
      Totaal
      Of ze moeten daarover fee gaan vragen. Tip?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Timor83
      Lol @ 4k voor diamond status.

Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
      Guess not want daar zit voor ps niets aan verdiend.

Of ze moeten daarover fee gaan vragen. Tip?
      De prijs voor Diamond is bewust hoog, om de exclusiviteit van deze status hoog te houden. Daarnaast is het zo dat we nu een extra optie aanbieden om content te zien. Verder is er niks veranderd. Maar nu hebben mensen zonder tracked account in ieder geval de mogelijkheid om de content ook te kunnen zien. En dat is een keuze die iemand kan maken. Geen verplichting. Je kan ook gewoon op de oude manier naar een status toegrinden. :)

Oorspronkelijk gepost door Pieter1960
      Kan ik ze nu ook VERkopen? :D
      Nee, helaas is dit niet mogelijk. ;)
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      ?(
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      op zich aardige toevoeging, ik snap de haters niet echt. Hoe kan een toevoeging nou ooit negatief zijn? Als het je niet bevalt, dan maak je er geen gebruik van en is alles zoals 1 dag geleden.
    • Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Gold
      Opzich wel handig, zou het zelf niet gebuiken marja...
      Denk niet dat de diamond hard zal gaan lopen :P
    • sfinxs1000
      sfinxs1000
      Totaal
      Heeft niets met hating te maken. Lijkt overigens wel dat de diamonds het #koopje# meer verdedigen dan andere status members, terwijl ik zoiets zou hebben van: ik heb het verdiend met grinden en nu kan iedereen het kopen Maar goed. Je vindt het een aardige toevoeging. Kun jij mij dan uitleggen waarom dit zoveel duurder is dan bijv. cardrunners of deucescracked, en wat dan de meerwaarde is? Buiten de 2 feestjes voor diamond members?
      En niet aankomen met, als het je niet bevalt moet je het niet doen, want dat is bs.
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
      op zich aardige toevoeging, ik snap de haters niet echt. Hoe kan een toevoeging nou ooit negatief zijn? Als het je niet bevalt, dan maak je er geen gebruik van en is alles zoals 1 dag geleden.
      Helemaal mee eens.
      Maar net als op ieder ander forum heb je altijd 'negatieve' figuren. :facepalm:

Ik zelf zal er ook geen gebruik van maken maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel gaan doen.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Heeft niets met hating te maken. Lijkt overigens wel dat de diamonds het #koopje# meer verdedigen dan andere status members, terwijl ik zoiets zou hebben van: ik heb het verdiend met grinden en nu kan iedereen het kopen Maar goed. Je vindt het een aardige toevoeging. Kun jij mij dan uitleggen waarom dit zoveel duurder is dan bijv. cardrunners of deucescracked, en wat dan de meerwaarde is? Buiten de 2 feestjes voor diamond members?
      En niet aankomen met, als het je niet bevalt moet je het niet doen, want dat is bs.
      mss omdat wij begrijpen dat dit an sich niks verandert in tegenstelling tot anderen :)
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      precies, het is een toevoeging.

op andere sites is het business model van het bedrijf totaal anders, en bestaat de mogelijkheid niet om te grinden voor je status. Andere meerwaarde (dan de feestjes) is ook de coachings die verzorgd worden, terwijl op de andere sites je alleen coaches kunt vinden om in te huren (tegen flinke prijzen).

Ik vind het zelf ook wel prijzig hoor, maar ook wel begrijpelijk omdat PS liever wilt dat je grindt voor je status omdat ze daar op de lange termijn meer aan verdienen. Zelf ga ik het gewoon nooit kopen obviously, waardoor het voor mij ook niet uitmaakt hoe duur het is.
    • sfinxs1000
      sfinxs1000
      Totaal
      Hmm, dit was een pokerschool met idealen, en nu is het een money making machine. Was het natuurlijk al, maar nu nog duidelijker.
    • cazzz
      cazzz
      Bronze
      Hmm, dit was een pokerschool met idealen, en nu is het een money making machine. Was het natuurlijk al, maar nu nog duidelijker.
      Je hoeft het niet te kopen, je kan nog steeds gewoon grinden dus is er in principe niets veranderd.
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Hoewel ik veel zeg wat al eerder gezegd is, toch een reactie:

Het is nooit gezegd dat het een koopje is. De diamond status is duur. Voor de lagere statussen denk ik dat de prijzen vrij redelijk zijn voor de hoeveelheid content waar je toegang toe krijgt. Diamond is echter een stukje exclusiviteit, het is een VIP-status. Als je het echt graag wilt kun je het dus kopen, maar onze verwachting is niet dat dat veel zal gebeuren. Ons doel is dan ook niet om er geld mee te verdienen, anders hadden we wel een lagere prijs gekozen.

De vergelijking met deucescracked en cardrunners kun je nooit maken imo. Die sites moeten hun kosten via hun content zelf terugverdienen, dus staat er op elke video een prijskaartje. Ons model is echter totaal anders: bij ons kun je met tracked pokeren gratis toegang krijgen tot alle content en dat zal altijd zo blijven.

Maar om untracked spelers toch een kans te geven onze content te kunnen zien, hebben we nu deze shop ernaast gelanceerd. We kunnen moeilijk de content gratis aanbieden aan untracked spelers, het produceren ervan kost nu eenmaal veel geld, dus is het enige alternatief om o.a. untracked spelers de kans te geven statussen te kopen.
    • gemmetje
      gemmetje
      Bronze
      Ben ik het niet mee eens, ik heb mijn best gedaan om gold te worden door veel te spelen, en nu kun je gold kopen. Gaat even niet om de prijs, maar om de effort die je er voor moet doen. Voelt voor mij als een downgrade voor deze site. But just my 2 cents.
    • sfinxs1000
      sfinxs1000
      Totaal
      De vergelijking met deucescracked en cardrunners kun je nooit maken imo. Die sites moeten hun kosten via hun content zelf terugverdienen

Dat doen jullie toch ook?

,dus staat er op elke video een prijskaartje.

Is bij Ps ook, hogere status meer content, (lees, meer rake meer content)

Ons model is echter totaal anders: bij ons kun je met tracked pokeren gratis toegang krijgen tot alle content en dat zal altijd zo blijven.

Alle content?= Nah, Status en content zijn wel degelijk verbonden.
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      De vergelijking met deucescracked en cardrunners kun je nooit maken imo. Die sites moeten hun kosten via hun content zelf terugverdienen

Dat doen jullie toch ook?

,dus staat er op elke video een prijskaartje.

Is bij Ps ook, hogere status meer content, (lees, meer rake meer content)

Ons model is echter totaal anders: bij ons kun je met tracked pokeren gratis toegang krijgen tot alle content en dat zal altijd zo blijven.

Alle content?= Nah, Status en content zijn wel degelijk verbonden.
      Bij cardrunners kun je ook een (deel) lidmaatschap verdienen door te spelen op sites met een samenwerkingsverband.
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      ik snap echt je gezeik niet sfinx
      als het je allemaal niet bevalt, dan ga je toch naar deucescracked in plaats van ons lastig te vallen met je gewhine?

Je maakt overigens ook niet echt een goed punt om te laten zien waarom deze toevoeging een slechte zaak is. Je bent op dit moment alleen maar aan het haten, of je het nou zelf in ziet of niet.