Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nieuw user agreement

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Silver
      Hoi,

nadat de update van Everest Poker gedaan is moet ik een nieuw user agreement aanvaarden. Zijn hier risico's mee verbonden?

Ik merkte precies op dat Everest Poker van de gok-licentie veranderd is van Malta naar Gibraltar. Wat houdt dat in voor de spelers? Zijn er hier risico's mee verbonden?
  • 2 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hoi Deskcompmedion,

Ik heb je ticket hierover zojuist beantwoord, maar zal het hier nog even kort uitleggen zodat iedereen het kan lezen.

Normaal gezien zal er voor jullie als spelers niets veranderen bij het veranderen van deze licentie. In Gibraltar zitten nog veel meer gerenommeerde bedrijven uit de industrie dan in Malta. Zo is ook PokerStrategy.com gevestigd in Gibraltar.

De Gibraltarese licentie is zeer zeker gewoon betrouwbaar. Veel bekende pokerrooms zoals bijvoorbeeld PartyPoker, Betfair, 888poker en William Hill zijn gevestigd in Gibraltar.

Wat de kleine verschillen tussen de licentie zijn durf ik niet precies aan te geven, dit zal echter voor de speler verder geen invloed hebben. Ik ga echter even navraag doen over de Maltese licentie en zal het hier melden als er een opvallend verschil is met die van Gibraltar.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Ik heb even navraag gedaan over de verschillende licenties bij onze legal experts.

Vanwege de verandering van licentie moet Everest Poker alle gebruikers vragen om de terms & conditions opnieuw te accepteren. Hoewel zijn geen concrete uitspraak kunnen doen over de verschillen tussen de oude Malta licentie en de nieuwe Gibraltar licentie (ze kennen niet alle licenties van al onze partners uit hun hoofd :s_cool: ), vermoeden ze niet dat er voor de spelers significante verschillen zijn tussen beide licenties