3.5 - 27man - final table - A10 op button goed gespeeld?

• Meute7
      Meute7
      Bronze
      Bekende speler:
      Positie:
      Stack
      UTG2:
      2417
      UTG3:
      4635
      MP1:
      3315
      MP2:
      11048
      MP3:
      5041
      CO:
      3941
      Hero:
      3357
      SB:
      1940
      BB:
      4806

SnG-MTT $ 3,50 (22 Spelers)
      100/200 No-Limit Hold'em, Ante 25 (9 Spelers)
      Handreplayer voor deze hand: PokerStrategy.com Elephant 0.102.40520.2 by www.pokerstrategy.com

Preflop: Hero is BU met A :heart: , T :club:
      6 folds,
      Hero raiset met 225 naar 425, SB foldt, BB callt

Flop: (1175) 8 :spade: , 2 :heart: , 2 :diamond: (2 Spelers)
      BB checkt,
      Hero bet 600, BB callt

Turn: (2375) 3 :heart: (2 Spelers)
      BB checkt,
      Hero bet 2307 ((AI)), BB foldt, Hero krijgt uncalled bet terug

Final Pot: 2375

Het bord kon hem onmogelijk geholpen hebben, en met een overpair zou hij mij gereraist hebben preflop, behalve met 99 zou hij flatten.
  • 4 antwoorden
    • HavikJo
      HavikJo
      Bronze
      Lijkt mij best oke, alleen zou ik tegen vissen de turn behind checken.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Hi meute7,

Het bord kon hem onmogelijk geholpen hebben, en met een overpair zou hij mij gereraist hebben preflop, behalve met 99 zou hij flatten.

Betekent dit dat je flopbet een valuebet is? Ik vind het ondanks je argumenten toch nog wat dunnetjes. Ik zou eerder, ervan uitgaande dat ik 'maar' Ace 10 high heb, vaak behind checken op de flop, om op de turn te valuebetten (tegen ace high, etc.).

Ik durf jouw cbet echter niet verkeerd te noemen, er is wel kans dat je betere handen (AJ, AQ, AK) kunt doen folden met die bet. Op de turn zou ik echter altijd behind checken, ik zie niet in waar je nu nog tegen voorligt, tenzij tegen zeer dunne calls met Ace high (waarop je met AT natuurlijk maar amper voorligt). Ik kan me ook niet goed voorstellen dat villain, na preflop en op de flop te hebben gecalled, alsnog een betere hand zal folden op de turn. Ik vind de fold die hij maakt, ondanks dat ik zijn hand niet zie, best wel maf.

Mocht je nog wel voorliggen op de turn, dan heeft je bet natuurlijk sowieso niet veel zin, je zult dan immers best vaak de kans krijgen de river behind te checken. Ik vind dat je de hand dus wat te agressief speelt.
    • Meute7
      Meute7
      Bronze
      Ik c-bet de flop om idd handen als AJ+ te laten folden. Zijn call betekent in mijn ogen een koppige actie, dat hij mij niet gelooft en zijn hand niet wilt weg leggen. Ik heb het genoeg meegemaakt dat ik c-bet met air of A-high, gecalld wordt, het dan maar opgeef op de turn door behind te checken, waarna er bvb een ambetante kaart komt op de river (J,Q,K) en hij dan een grote bet maakt op de river die ik dan vaak niet kan callen met A-high, vandaar mijn shove op de turn.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Ok, dan zijn je bets op de flop en turn dus valuebets. Dat vind ik toch echt te dun, ik zou toch kiezen voor een check behind en de 6 outs (of 3, als hij A high heeft) voor lief nemen.