PP table layout.

• beukie1
      beukie1
      Bronze
      Hoi pokerstrategen,

Zijn er hier spelers die een nieuw table layout hebben voor party poker?
      Ga binnenkort van 888 naar PP.
      IK wil alleen graag een simpele tafel hebben.
      Nu heb ik al wel een paar gevonden maar ik krijg het niet voor elkaar ...miss dat iemand van jullie hier advies voor heeft??

Groet HenkB.
  • 5 antwoorden
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Kijk even in dit topic :)

Partypoker Layout veranderen
    • Maroonpower
      Maroonpower
      Bronze
      Ik zou als ik jou was niet veranderen naar PP. Mijn mening is dat 888 een veel rustiger beeld heeft. PP lay out vind ik net een kermis atractie. En je kan ook nog niet eens duidelijk de uitbetalingsstructuur snel vinden.

Wilde ik gewoon even kwijt, want ik vind PP gewoon waardeloos.

Groet
      Mark
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Maroonpower
      Ik zou als ik jou was niet veranderen naar PP. Mijn mening is dat 888 een veel rustiger beeld heeft. PP lay out vind ik net een kermis atractie. En je kan ook nog niet eens duidelijk de uitbetalingsstructuur snel vinden.

Wilde ik gewoon even kwijt, want ik vind PP gewoon waardeloos.

Groet
      Mark
      Vind het juist een stuk vriendelijker en gezelliger ogen dan elke andere site, en de vele bonussen en promo's die je soms als verrassing krijgt bij het inloggen werken ook daaraan mee :D
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Die bonussen en promo's zijn echt niet bijzonder aangezien het verzamelen van partypoints ontzettend traag gaat op PartyPoker. De bonussen/promo's zijn dus eigenlijk meer een goedmakertje om te competen met andere rooms.
    • AdJag
      AdJag
      Silver
      Vandaag 3 clickkaarten ontvangen : 50 partypunten, 10 party en 5 Tornooi$. Toch niet slecht als ' surprice bonus ' ...