Een vraag

• mennovv
      mennovv
      Bronze
      hallo ,

Ik heb misschien een beetje domme vraag. Maar is het zo dat je bij 1 poker room een bonus krijgt? Of kan je ook veel meerdere aanvragen?

Met vriendelijke groet,

Menno Vanger
  • 6 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      hoi mennovv,
      je kan je startkapitaal maar op een pokerroom ontvangen.
      ikzelf heb toen gekozen voor partypoker omdat daar over het algemeen de slechtste spelers zitten, maar je kan natuurlijk ook een andere kiezen.

wat wel meerdere malen kan is gebruik maken van de first deposite bonus. dat houd in dat als je een account opent met de bonuscode PSVIP op een van de andere geselcteerde sites je een mooie stortingsbonus krijgt. kijk maar eens op de BONUSPAGINA .

have fun all and domme vragen bestaan niet.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Mennovv,

Welkom bij PokerStrategy! Ik zie dat Boschman123 je vraag al keurig beantwoord heeft ;) .

Ik wens je voor nu veel succes met het leren van de artikelen en het behalen van de quiz!

Voor meer informatie over wat PokerStrategy voor jou kan betekenen kun je DIT artikel lezen.
    • mennovv
      mennovv
      Bronze
      Ik heb op verschillende poker rooms al een real money account gehad. Is dat een probleem? Of moet ik er dan maar een uitzoeken waar ik nog geen heb gehad?
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      helaas is het alleen mogelijk om je startkapitaal te krijgen op een site waar je nog geen realmoney account hebt of waar jij niet geregistreerd staat met een andere affiliate code. wel kan je bij sommige sites je account koppelen aan pokerstrategy zodat je daar ook strategy points kan verzamelen. kijk maar op de BONUSPAGINA , klik op een site en lees wat de mogelijkheden zijn.

have fun all en, yep, soms moet je AA weggooien.
    • mennovv
      mennovv
      Bronze
      het duurt toch ongeveer tot 48 uur voordat de bankroll geleverd wordt?
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      yep, soms gaat het sneller en soms vragen ze steekproefgewijs naar een legitimatie, kopietje van je paspoort enzo.
      als het na 48 uur er niet opstaat stuur ze dan een ticket.