Betfair/bwin of europoker?

• 12 antwoorden
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ik denk eig , uit mijn herinneringen dat de rake vrij hoog is , dus hou hier ook rekening mee:)
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      5% en 1 dollar cap, stars enzo zijn 5% ,50 cent cap.

Je hebt wel rakeback maar is maar 15-25%. Maar met FDB kom je wel aan 45-55%.

Maargoed weet ook niet wat anders een goed alternatief is waar de rake/rakeback en spelersveld goed is waar ik PTR kan gebruiken.

Cake zou goed zijn maar die is weer nie helemaal betrouwbaar.
    • AmsterdamCalling
      AmsterdamCalling
      Bronze
      die FDB is moeilijk vrij te spelen als je winstgevend speelt daar (je krijgt minder snel punten als je winst maakt...). Maar ik vond het niveau op Europoker erg lekker (alleen 100nl gespeeld eigenlijk), dus zeker aan te raden.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
      die FDB is moeilijk vrij te spelen als je winstgevend speelt daar (je krijgt minder snel punten als je winst maakt...). Maar ik vond het niveau op Europoker erg lekker (alleen 100nl gespeeld eigenlijk), dus zeker aan te raden.
      Tnx pking. Denk dat ik daar toch een 3e reserveroom aanhou voor als ik weinig actie krijg :)

Maar dat je minder punte krijgt vind ik maar vreemd... T is toch gewoon 1 dlr rake = 3,25 punten? ?(
      Als dat was moest ik nml 1538 dlr raken in 110 dagen, is te doen. Enig idee hoeveel t dan moet zijn?
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      hoe bedoel je hoeveel het dan moet zijn?
      Europoker rakeback is prima, beter dan Bwin en vergelijkbaar, zo niet beter dan Betfair. Ook is het vip-systeem veel duidelijker imo.

dat je minder punten krijgt, komt omdat er aan winnende spelers miner rake wordt toebedeeld (essence systeem). Maar dit is ongeveer een afwijking van 5-10%, als je als winnende speler tegen een vis speelt. Het valt mij in ieder geval nooit echt op (of ik ben ook een vis).

Verder krijgen sommige spelers ook vip-punten, terwijl ze een bonus aan het vrijspelen zijn. Dit is een bug in het systeem. Volgens mij ligt het aan het feit dat de eerste maand waarin je speelt, je nog geen vip bent, want dat geldt pas voor de daaropvolgende maand, net als het vip-systeem hier op ps dus. Als je geluk hebt, krijg je zo'n 25% in de rakerace, 20% in de FDB en tot 40% (maar eerder 25%) in het normale vip-systeem in de eerste maand. Je rakeback zal dus schommelen tussen 40-65% in de eerste maand.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Lekker :)

Tnx chivaz!

Zijn nu alleen geen races zie ik
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      ik heb inderdaad ook geen aankondiging gezien
      maar ik ga ervan uit dat hij er gewoon weer is hoor, waren ze vorige maand ook vergeten.

de updates komen in de sticky terecht telkens (op mijn verzoek omdat ik het ook onhandig vond);
      Ongame $50.000 Points race
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Guys,

Ook in september zal er weer een rake race zijn bij Ongame.

Ik zal kijken of we dit toch weer duidelijker in het nieuws kunnen aankondigen, omdat het nu niet erg duidelijk is imo.

Zouden jullie het prettig vinden wanneer er gewoon een statische pagina (buiten het forum om) is waarop de tussenstanden en resultaten van alle rakeraces worden weergegeven?

In dat geval zal ik kijken of ik daar iets voor kan regelen. Ik kan dit echter niet op al te korte termijn beloven.

Zelf vind ik de huidige thread niet al te duidelijk, omdat je niet duidelijk ziet wanneer er een nieuwe update is
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Indien je op Ongame wil spelen, maakt het niet uit op welke site je speelt voor de trafic, aangezien het idee van zo'n netwerk is dat ze de trafic met elkaar delen. Waar je dan naar wil kijken is wat je er naast krijgt qua Bonussen/Promoties en Strategypoints.

Voor zo ver ik weet hebben Betfair en Europoker een wat beter bonus systeem dan Bwin. Wel heeft Bwin natuurlijk een goede naam (eigenaar van het Ongame netwerk) met mogelijk betere support.

Ik zou gewoon zeggen probeer er een uit, maak vooral gebruik van de first deposit bonussen. (deze verschillen wel van hoogte en mogelijk ook in het vrijspelen)
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Okay cool.

Denk dat ik europoker ga proberen :)

Zal dus ongeveer 500 moeten raken voor 100 dollar, hopelijk haalbaar met de traffic op NL50 HU :)
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      kan ik ze btw trouwes gewoon allemaal afgaan? overal die bonus cleare? :P
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      ja, dat kan :)