Te weinig tafels op Partypoker

• eruk
      eruk
      Bronze
      Ik zit met het probleem dat er in de ochtend zoals nu te weinig FullRing NL25 tafels op partypoker zijn. Die badbeatjackpot tafels wil ik het liefst niet spelen, en zeker niet nu hij nog zo laag staat. Dus blijven er maar 4 tafels over waar ik op kan spelen. Ik speel zelf op 3 tafels, en aangezien je met sss vaak van tafel moet verwisselen en je niet te snel terug mag komen met minder chippies, zijn de tafels snel op. Helemaal als ik straks op 4 tafels wil gaan spelen.

Welke oplossing uit de volgende lijst raden jullie me aan om te nemen?

- Niet meer in de ochtend spelen.

- een 50NL tafel erbij openen (mijn BRM kan dat net aan, maar ik blijf liever wat langer in mn NL25 comfort zone).

- Bad Beat Jackpots tafels spelen. (volgens de duitsers is het +ev als de jackpot boven $270.000 staat, dat wordt ie over een paar dagen weer, maar ik hou niet van het loterijprincipe waar de je blauw betaalt aan rake om een zeer kleine kans te hebben om veel te winnen.)

- Mijn geld op een andere site zetten.

Waarom moet iedereen ook zo nodig naar de kerk op zondagochtend :P
  • 5 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Niet meer in de ochtend spelen!!
      Vanuit eigen ervaring weet ik dat het vanaf een uurtje of 10 veel rustiger en tighter wordt dan normaal. Voor 10 uur kan je prima spelen in de ochtend, maar daarna is het niks meer (ik speel op PokerStars).

Ik zou zeker niet op NL50 spelen als je je daar niet goed bij voelt!!
      BBJ lijkt me ook geen goed idee, ik heb daar wat op tegen..

En je kan je geld inderdaad ook op een andere site zetten, maar dat zal je tafel-probleem in de ochtend niet op gaan lossen denk ik, nu is 4 tafels wel erg weinig...

Dus ik kan je aanraden niet meer in de ochtend te spelen. De tijd tussen 10:00 en 16:00 is vaak hopeloos (tenminste op PokerStars dus).
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Mja, ik merkte dat ik vanochtend alleen maar tegen regulars zat te spelen. Ik heb in 2 uur maar een halve buy-in uit ze kunnen sqeezen. Normaal verdien ik een buy-in per uur gemiddeld. 2 uur spelen is natuurlijk geen goeie sample size, maar ik voelde wel dat het moeilijker was. Vanaf nu wordt het dus niet meer in de ochtend spelen, ik blijf wel bij partypoker, dankje :)
    • aciddragon
      aciddragon
      Bronze
      speel bss op NL10
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Nee, ik heb al BSS geprobeerd, en ik vind het te lastig spelen om over zo'n grote stack te beslissen tegen microlimietdonkeys die ik totaal niet op een hand kan zetten. Daarnaast kan ik SSS op meer tafels tegelijk aan, dus is daardoor SSS bij mij meer EV dan BSS.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Atm is NL10 SSS aantrekklijk vanwege die Tafels vd Week shizzle.

Niet alleen die duitsers maar ook andere sites geven aan dat vanaf 270k die BBJ op Nl25 +EV is. ;)