mezelf voorstellen

• wzippro
      wzippro
      Bronze
      hoi

ik ben wesley, ik poker ongeveer een half jaartje online. in het begin ging het slecht en was ik een echte vis. maar inmiddels heb ik het een en ander geleerd en gaat het beter. ik multi table het liefts en uiteindelijk is mijn doel om mijn geld te verdienen met online poker ( steigerbouw is ook niet alles ) voorlopig ben ik er nog ver van verwijderd en moet ik nog flink aan mijn spel werken voor ik een echte :s_cool: ben. ik ben blij met de aanbieding van poker strategy, zo hoef ik deze keer geen geld te storten. nu hard werken om tight agressive te zijn en dan komt het goed.

groet wesley
  • 4 antwoorden
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Welkom, succes en voordat je pro bent zullen er nog heel wat steigerpijpen moeten worden gestapeld.

:pokerface:
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Welkom!

Aller eerst wil ik je waarschuwen. Stop niet te snel van je werk. Ik zou voorlopig poker zien als een hobby aangezien er maar weinig zijn die er uiteindelijk echt van kunnen leven.

Verder ben ik wel benieuwd naar welke variant je speelt en waar? :)
    • wzippro
      wzippro
      Bronze
      nee ik werk nog wel even door. ik speelde voornamelijk op pokerstars, no limit holdem en 5 card draw maar voornamelijk holdem tot 0.10 0.25 limiet. nu speel ik op meerdere sites. op party voor mijn holdem manager credit. op 888 voor poker office ( wil ze allebei proberen ) en ik ga ook poker edge 5 proberen, moet nog ff kijken waar ik dat ga doen. ik wil niet betalen voor deze programma,s maar het vrijspelen van die punten gaat ook niet snel. behalve voor pokeroffice die heb ik bijna.
      ik heb heel even op titan gespeeld en nu ga ik dan naar poker 770, zodra mijn 50 daar op staat. en via een andere aanbieding ga ik ook ff bij carbon en mybet kijken. alle rooms die ik heb gezien hebben wel iets, behalve everest. maar pokerstars blijft voor mij het beste. ik multi table het liefste 10 tafels en dan is stars het handigste ( tot nu toe )
      ik moet wel multi table spelen want anders verlies ik snel. ik heb weinig geduld en ga dan te veel slechte handen spelen.

nou, een heel verhaal ik hoop dat je vraag beantwoord is.

gr wesley
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wzippro

uiteindelijk is mijn doel om mijn geld te verdienen met online poker

Oorspronkelijk gepost door wzippro

ik heb weinig geduld en ga dan te veel slechte handen spelen.

gr wesley
      Dat zal een mega challenge worden dan.

suc6 Wes.