SNG's of NL10-25 MSS op WH voor PS punten

• Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Ok. Diamond event in zicht!! Nieuw doel voor deze maand :s_cool:

Nu heb ik even snel uitgerekend dat ik rond de 64 Strategy punten moet halen per dag!!
      Piece of cake toch? Maar om zeker te zijn ga ik elke dag zorgen dat ik minimaal 75 punten haal.

Dit betekent dat ik op WH +/- per dag $15 rake moet halen. Dit moet ook te doen zijn. Ik heb alleen in de avonden tijd om te spelen.
      Nu is mijn vraag. Wat is het makkelijkste? NL10-25 met MSS spelen? Of SNG's?

Mochten we kiezen voor SNG's. Hoeveel moet ik er dan per dag spelen voor die $15 rake? En welke hoogte offcourse.
      Ik heb gisteren geld gestort op WH maar nog niet gekeken naar het volledige aanbod qua SNG's en hoeveel rake ze kosten.

Iemand die wellicht SNG's speelt op WH en die kan vertellen hoeveel rake ze kosten? Anders kan ik dat dadelijk uitzoeken zodra ik thuis ben hoor.
      Maar ik dacht als iemand het antwoord nu al weet dan kan ik even een vergelijking maken ;)
  • 7 antwoorden
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      nvm
      je bent platinum natuurlijk
      dacht 64*30= diamond ? :p
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door JinEX
      nvm
      je bent platinum natuurlijk
      dacht 64*30= diamond ? :p
      IDD. Met alle bonussen en extra SP's hoef ik nog maar ongeveer 1900 SP's te halen voor het event! Moet te doen zijn toch ? ;)
    • Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Gold
      Denk dat je het meeste punten haalt met MSS multitablen...
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Aanbod SNG op iPoker is niet top, dus denk dat er niet veel keuze is.
      Ik ga waarschijnlijk zelfde proberen! :)
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Ik ga zo sessie MSS spelen. Zal laten weten hoe het gaat. laat jij het ook even weten Copy ;)
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Afgelopen maand heb ik een beetje gegrind op WH op NL10-20 MSS. Ik kom uit op een gemiddelde van 41 SP's/dag, waarbij ik dagelijks ongeveer zo'n 2 uur speelde op maximum 12 tafels tegelijk.

Daarnaast ook nog eens $100 bonus vrij gespeeld zo.

Zolang mijn BR het niet toelat omhoog te gaan naar NL50, denk ik dat het niet zal lukken om de diamond status te behalen deze maand. Daarvoor zou ik 240 SP's per dag moeten halen, als ik echt elke dag zou pokeren.

30 * 240 = 7200
      30 * 10 = 300 (bonuspunten)

Tenslotte heb je dan ook nog Raked Hand Races waarmee je nog een extra centje kan verdienen. Laatste race heb ik zo toch weer 10€ extra kunnen verdienen. Ik hoop om dat deze week nog eens te herhalen.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ik kan MSS SH niet aan. Adjust te slecht en voor FR te weinig traffic. Hou het dus voor gezien! :)