Nl10 Qq

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik zette MP1 op een bluf op de T omdat hij meestal pp's of sc's heeft (zag er niet fishy uit). Ik heb niet gecbet omdat het multiway is.. had ik dat wel moeten doen?

NL Holdem $0.10(BB)
      Hero ($10.39)
      ($15.30)
      UTG ($10.39)
      UTG+1 ($5.11)
      UTG+2 ($3.90)
      MP1 ($18.89)
      MP2 ($14.22)
      MP3 ($5.44)
      CO ($4.03)

fold, fold, MP1 calls $0.10, fold, fold, fold, Hero raises to $0.55, UTG calls $0.45, MP1 calls $0.45

FLOP ($1.65) A:spade: J:heart: 3:diamond:

Hero checks, UTG checks, MP1 checks

TURN ($1.65) A:spade: J:heart: 3:diamond: K:club:

Hero checks, UTG checks, MP1 bets $0.92, Hero calls $0.92, UTG folds

RIVER ($3.49) A:spade: J:heart: 3:diamond: K:club: 8:diamond:

Hero checks, MP1 bets $3.49, Hero folds

MP1 wins $3.32
  • 9 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik dacht op de flop alleen oh kut een aas.. terwijl ik met een cbet MP1 waarschijnlijk wel had doen folden en dan had ik met UTG (passieve vis die alles afcalled en zelfs een flush behind checked op R) vrij cheap naar SD kunnen komen.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      welke hand hebben we?
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Huh, ik zie dat UTG je raise callt maar dan moet dit toch betekenen dat hij eerst limpde? Ik zie dat nergens staan?
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Oh converter doet het niet goed. Hand was QQ.

Nee MP1 die limp-called en speelt normaal (kleine sample) dus vandaar dat ik hem op pp's en sc's zet. Maar een suited aas kan natuurlijk ook.

UTG is een vis die mijn prfraise met any2 called.
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Desondanks had ik de flop gec-bet omdat jij de preflop agressor bent en ik de ranges, zoals jij al aangeeft, op setjes / suited connecters / suited azen zet. De reden voor de c-bet is als volgt, ze zullen wellicht met een beter hand folden, denk maar aan een A met een slechte kicker en ze zullen misschien met slechter callen, bijv. een J. Als ze je c-bet callen, had ik opgegeven, zeker met de turn die een koning brengt. Ik had dan ook niet de turn gecalled voor een Q, waardoor elke T een straat maakt en voor T waardoor jij de nutstraight maakt. Je wordt verslagen namelijk door elke Koning en elke A is turn is fold. River bet villain groot uit, hij heeft zeker een made hand, zie veel spelers niet bluffen in een 3-way pot.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      tegen 2 man speel ik gewoon 3 straten c/f. helemaal als op de turn een tweede overcard komt.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Dat was ook mijn gedachte NLDPeter maar achteraf dacht ik dat deze flop MP1 meestal gemist heeft. UTG bet zelf bijna nooit (of zeer klein) dus daar had ik makkelijk mee naar SD gekunt.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      MP1 kan hier prima gehit hebben. Ax/KQ/KT spelen precies zo.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      cbet flop , en dan ga je al een hele hoop troep eruit gooien
      turn cbet ik sowieso niet , als hij zelf bet fold ik.
      De river is beetje afhankelijk omdat ze soms een gemiste draw kunnen bluffen , maar dit is villain dependant