[AFGEROND] [Backing] SIDE EVENT 6 BOUNTY - BPS BLANKENBERGE(% inside)

• breezer1
      breezer1
      Silver
      Wat ga je spelen?

SIDE EVENT 6 BOUNTY - BPS BLANKENBERGE

Wat zijn de totale kosten?

160 euro

Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes? (max 50%)

50% (per 5% min)

5% = 8 euro

Op welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?

Het event is nu zondag 4 september, bedragen moeten overgemaakt zijn tegen 3 september 24u.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)

5% kopen = 5% uitbetalen, bounty's tellen uiteraard mee.
      Alle uitbetalingen gebeuren op 5 september via stars

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?

Stars --> thegodbluf

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, waarom wil je een backdeal, etc):

Online grafiekje maar dit heeft eigenlijk weinig met dit toernooi te maken LIVE -- ONLINE is wel een verschil natuurlijk

http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/thegodbluf/poker/results/F3824C5A61ED4F37AC38454B3C3772A0.html?t=2

De reden waarom ik de backdeal aanvraag is simpel --> variance --> Ik speel gewoon héél graag live toernooien maar aangezien ik te weinig tijd heb hiervoor draai ik héél weinig volume, door stacking kan ik het toernooi aan de helft vd prijs spelen wat hem op termijn toch een aardig centje scheelt want een BR voor deze toernooien heb ik niet.
      Ik speel eigenlijk het liefst deepstacked toernooien waar ik ook al enkele keren in cashte (welliswaar kleine cashes) bv laatst nog 22ste (vd 310) geworden in de pokeralille open te saint amands. Moet wel zeggen dat ik weinig live ervaring heb met bounty-toernooien, maar daar komt dus weldra verandering in :D
      In Namen heb ik nog het ME gespeeld, dat gewoon even ter zijde :)

Any questions --> just shoot!
  • 28 antwoorden
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Kan ik via neteller overmaken? Wil ik wel 15%
    • breezer1
      breezer1
      Silver
      Geen probleem mivaro --> davydecooman@hotmail.com
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Ik heb in je threadtitel even '[backing]' toegevoegd, zodat het nu 'officieel' een backing is.

Succes met de het rondkrijgen van de deal! :)
    • breezer1
      breezer1
      Silver
      Thx Arjon!
    • breezer1
      breezer1
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Mivaro92
      Kan ik via neteller overmaken? Wil ik wel 15%
      Mivaro, als je de 15% nog wilt, graag voor vandaag middernacht overmaken.
      Ik speel hem zeker, ook al raken de % niet verkocht hoor.

Mivaro 15%
      Persoonlijke vriend 10%
      Ikzelf 50%

Nog 25% over

Groeten!
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Ik ben er het weekend niet, zondag pas weer na 16:00 maar wil ze opzich wel, zeg maar wat er moet gebeuren? Weet het ook ff niet meer.
    • breezer1
      breezer1
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Mivaro92
      Ik ben er het weekend niet, zondag pas weer na 16:00 maar wil ze opzich wel, zeg maar wat er moet gebeuren? Weet het ook ff niet meer.
      Sorry maar vorige ervaringen leren me dat het geld beter in mijn bezit is tegen dat het betreffende toernooi begint. Ik wacht bv nog steeds op 20 euro van de vorige BPS te Namen X(

Ik begrijp trouwens niet waarom je hier wel kan reageren maar niet kunt overmaken via neteller, al wat je nodig hebt is toegang tot internet toch? Of zie ik iets over het hoofd?

Je ziet maar, ik hoor het wel.

Grtz
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Ik zal kijken of ik het morgen voor 15:00 geregeld krijg. Gr. Mike
    • willemrules
      willemrules
      Gold
      ik wil wel 10% mag ik overmaken?
    • willemrules
      willemrules
      Gold
      heb het geld overgemaakt op stars :)
    • breezer1
      breezer1
      Silver
      Mivaro, ik zal je 15% accepteren. Ik veronderstel dat je voor 24 euro geen slechte naam wilt op dit forum :) Maak het dan maar over als je morgen thuiskomt.

Mivaro 15%
      willemrules 10% ONTVANGEN
      Prive 10%
      Breezer 50%

nog 15% open
    • breezer1
      breezer1
      Silver
      Mivaro 15%
      Prive 10%
      Breezer 65%

Voilla, ik zal hem morgen dan wel even proberen shippen..ik kan wel niet beloven om er iedereen persoonlijk uit te spelen :tongue:

Wish me luck!!
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door breezer1
      Mivaro, ik zal je 15% accepteren. Ik veronderstel dat je voor 24 euro geen slechte naam wilt op dit forum :) Maak het dan maar over als je morgen thuiskomt.

Mivaro 15%
      Prive 10%
      Breezer 50%

nog 15% open
      Nee uiteraard niet.
      Hoop dat ik voor 3uur thuis ben, zo niet stuur ik zodra ik thuis ben of mocht je er al uit liggen oid verekenen we het verschil wel ok?

iig succes morgen! Ship some :D
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Ik had de rest wel willen nemen maar zou een beetje stupid zijn aangezien ik zelf de bounty 160€ speel :D
      Gl morgen.
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Vooralsnog niet bekend hoelaat ik thuis ben, kan ook vanavond pas zijn. Weet niet hoelang het event duurt, maar mocht je al klaar zijn verrekenen we gewoon achteraf zoals eerder gezegd.
      Succes! Nice pot pakte je net al zag ik :-)
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      gg breezer, jammer maar toch niet slecht. Hoeveel krijg je nog van me?
    • breezer1
      breezer1
      Silver
      Kzal even een kleine samenvatting proberen maken:

De eerste 2 potjes die ik, speelde verloor ik, relatief kleine verliezen aangezien ik eerst op de flop en nadien op de turn al opgaf. Dan krijg ik KQs gedeeld op de bb en besluit te raisen na 3 limpers, waarvan er 1tje opgaf. Q hoge flop en ik doe een C-bet waarop ik nog één tegenstander overhou die gewoon calt, hetzelfde doet ie op de turn en ik besluit naar hem toe te cheken om eventueel een bet van hem te callen. Die vuurt hij ook af maar na KQ gezien te hebben muckt hij. Lekker potje dus en nu zijn we vertrokken..

Volgende speelbare hand krijg ik UTG 10 10, ik raise en de SB besluit mij te reraisen waarop ik de call maak, de flop brengt 10 x x en hij chekt naar mij toe. Ik bet 1/2 pot en krijg de call voor een A op de turn, voor mij een hele goede kaart aangezien ik hem op een sterke A zet. Hij chekt opnieuw en deze keer bet ik iets meer dan halve pot in de hoop dat mijn vermoeden klopt, alweer maakt hij enkel de call. Ook na de river J chekt hij naarmij toe, ditdoet hij nooit met een sterkere hand dan mij en ik push all in...villain gaat hierop in de tank tot Wesley de clock inroept maar dan was ik al zeker dat ik de beste hand had. Net voor de minuut was verstreken kijkt hij mij aan en zegt "sick river" voor hij de call maakt met AK. LOL, alsof ik die river nodig had..

1ste bounty is binnen en ik sta royaal aan de chiplead aan tafel, deze kan ik uitbuiten door 2 maal een raise te 3-betten waarop ze opgeven.

Iets erna vind ik AQs UTG+1 en ik raise naar iets van een 4,5 BB waarop de kerel na mij calt en Wesley vanuit de hijack all in squized, ik weet nog steeds niet waarom ik hier wegleg aangezien ik Wesley zijn range hier nog wijd inschat...en ik opnieuw 1 of misschien wel 2 bounty's kan rapen, verlies ik de pot sta ik iets onder beginstack. Ik leg toch weg en de kerel na mij calt wel, Wesley speelt A8 en villain A9...mijn ergernis is nog groter als het bord QQx komt, damn, gemiste kans dus.

Ondertussen is er een neiuwe speler aan tafel komen zitten die gefrustreerd uit het ME kwam en elke pot opende, ik krijg intussen AK gedeeld en villain opent opnieuw waarop ik 3-bet en hij die calt. Flop 10 10 4,villain chekt maar calt mijn C-bet, turn x waarop het C/C gaat en na de Q river maakt hij nog een kleine bet van 1/3 pot die ik cal met A hoog, mis blijkbaar want villain speelt 34o. Back to start dus want dit was een potje van 6K ofzo.

Nu krijg ik een hele tijd geen kaarten of spots en moet mijn stack verder zien slinken...tot ik AA gedeeld krijg (intussen als semi-shortstack), ik maak een kleine raise waarop de bickstack mij zo goed als all-in zet. Ik ga all-in en krijg de call van AK, double up naar 18K maar no bounty :evil:
      Meteen de hand erna moet ik een deel meteen inleveren in een blind battle waar ik op de SB A4 speel en iedereen naar mij toe fold, ik raise naar 2000 (blinds 300/600, ante 50) en krijg de callvanuit de BB. Het bord komt Kxx en het gaat C/C naar de turn A. Ik maak een bet van 2000 om eventueel weg te kunnen op een reraise (door mijn lage kicker) maar krijg enkel een call voor de river 3. Ik besluit om niet uit te betten omdat ik de pot klein wil houden en call enkel zijn 2000 bet op de river om zijn 33 te zien, zieke 2-outer dus die mij 1/3 van mijn stack kost. Ik moet dus verder met 12K ipv 24K, dus kan dit toch wel een crusiale hand genoemd worden, ik heb nu immers terug weinig of geen speelruimte meer.

Na afgezakt te zijn naar 9K5 kriijg ik AJs en push het erin om gecald te worden door KQ, villain hit een Q op de river en ik eindig op een 24ste plaats van de 83 met amper 1 bounty, al bij al toch een slecht gevoel X(

Wel leuk om 2 pokerstrategen in levende lijve ontmoet te hebben :D

Ik reken morgen alles uit en stuur het ook dan terug, thx for the trust guys!
    • willemrules
      willemrules
      Gold
      np gg :)
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Nice one zeg!

Even praktisch: was de backing verder afgerond? Dan verplaats ik het topic even naar 'afgerond' namelijk :)
    • 1
    • 2