VIP systeem poker770

• goalgetter3
      goalgetter3
      Bronze
      Ik vraag me af of dit mogelijk is:

http://www.poker770.com/nl/vip_nl

Als ik in bovenstaande link naar de puntencalculator ga en ik geef volgende gegevens in:

Cashgame, 6 max, Nl10, 2 tafels, 20 uur per week, geen toernooien, geen deposit, 1 maand, elke dag en novice.

Dan kom ik op 5546 punten voor de boost en 33831 na de boost. Dit zou betekenen dat ik elke maand een bonus van $100 kan kopen. Dit lijkt me wat veel (ik zou niet klagen natuurlijk moest het zo zijn :D ).

Ook vraag ik me af van waar deze boost vandaan komt? Ik vind nergens op de site een boost van 610 percent terug.
  • 14 antwoorden
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Ook vraag ik me af van waar deze boost vandaan komt? Ik vind nergens op de site een boost van 610 percent terug.

Ik wel ;)

http://www.poker770.com/nl/vip_nl

En dan bij punten verzamelen.
      Als je 2500+ punten hebt krijg je 200% verhoging (300% totaal)

Durf verder niet over de berekening te reageren (speel geen cashgames), maar 600% boost hoor je niet als novice te krijgen iig.
    • goalgetter3
      goalgetter3
      Bronze
      Bedankt voor je antwoord.

Volgens mij zijn de punten wel vrij correct, maar is de boost inderdaad fout. Ook de mogelijke statussen in de calculator (novice, pro, elite...) komen niet overeen met de statussen die je kan krijgen (novice, white, iron...).
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Wellicht dat het een verouderde calculator is, maar daarvoor moet je denk ik bij Poker770 zijn, hun live 24/7 chat is vrij goed en snel :)
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Weet iemand hoe je moet in loggen op de Shop pagina? Heb meer dan 6000 punten en wil dus 2 x 3000 punten investeren voor 2 x 10 dollar.

Ik was niet meer zeker van mijn wachtwoord. Normaal gebruik ik er een stuk of 3 maar die waren het niet. Ook was het niet duidelijk of je je username of nickname moet gebruiken.

Moet je je PSR70476292 (in mijn geval) gebruiken of je nickname? Ik kreeg nl. deze melding:

Snap alleen niet waarom er ISP staat. Ken dat niet anders dan Internet Service Provice.

Inmiddels heb ik via de POKERCLIENT van 770 een wachtwoord-reset aangevraagd daar dat niet via de shop-website kon. Helaas wacht ik daar nu al een half uur op en nog geen mail. Aangezien hij wél veranderd is kan ik nu helemaal niets. Wacht nog wel. Mocht iemand antwoord hebben op bovenstaande vraag, bedankt!

[IMGm]http://www3.picturepush.com/photo/a/6453111/img/6453111.png[/IMGm]
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978
      Weet iemand hoe je moet in loggen op de Shop pagina? Heb meer dan 6000 punten en wil dus 2 x 3000 punten investeren voor 2 x 10 dollar.

Ik was niet meer zeker van mijn wachtwoord. Normaal gebruik ik er een stuk of 3 maar die waren het niet. Ook was het niet duidelijk of je je username of nickname moet gebruiken.

Moet je je PSR70476292 (in mijn geval) gebruiken of je nickname? Ik kreeg nl. deze melding:

Snap alleen niet waarom er ISP staat. Ken dat niet anders dan Internet Service Provice.

Inmiddels heb ik via de POKERCLIENT van 770 een wachtwoord-reset aangevraagd daar dat niet via de shop-website kon. Helaas wacht ik daar nu al een half uur op en nog geen mail. Aangezien hij wél veranderd is kan ik nu helemaal niets. Wacht nog wel. Mocht iemand antwoord hebben op bovenstaande vraag, bedankt!

[IMGm]http://www3.picturepush.com/photo/a/6453111/img/6453111.png[/IMGm]
      Goede vraag. Ik zou het even bij de Live Support navragen, dat is miss nog het snelste.
    • Lamapalooza
      Lamapalooza
      Bronze
      En het antwoord hier eventueel laten weten, want dat interesseert mij ook wel wat.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Mijn live-support is al weken offline/grijs omdat ik er 1 keer per ongeluk op drukte :( Dat zei ik ook tegen die operator waaraan ik mijn excuses aanbood.

Heb ze in de tussentijd ook een mail geschreven ivm password reset (nog steeds die mail niet binnen na 3 pogingen). Dus wacht dat mailtje van info@poker770.com wel af op zowel mijn reset als met welke naam ik in moet loggen op hun shop site.

Ik ben zelf status zilver op die site, neem aan dat ik dus ook de bonussen van Novice kan kopen?

edit: Ja, zal laten weten hoe je in kan loggen.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Ok, net mijn mail ontvangen. Alleen mis ik nog iets.....het nieuwe paswoord :( Stond niet in de mail.

Dear Martijn,

Thank you for contacting us!

By means of this message, we wish to inform you that a new password has
      been assigned for your player account.

We therefore invite you to check our your newly generated password and
      change it with a new one of your own choice.

Furthermore, we invite you to consider that your credentials are
      case-sensitive and you will have to make sure that you fill them in
      with/without uppercase letters.

Regarding your second question, please note that in order to access our
      shop, you will need to fill in your username PSR70476292 and the same
      password you use for accessing the lobby.

Should you find it more convenient, we give you the possibility to place
      your order via chat or by e-mail.

Hoping the above information answers your questions, we remain at your
      service while wishing you lots of success at the tables!

Kind regards,

Leah

Info Poker770
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Ok, heb mijn nieuwe paswoord ontvangen. Inloggen via de shop is dus inderdaad het PSR nummer.

Nu ga ik maar naar 'Zien de mandje' :f_grin: Misschien later op WH nog wat 'overboken' weet nog niet.

• mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Pfff...kan dat niet eens kopen vanwege, denk ik, te hoge status? De pagina word half grijs/zwart als je er op klikt en word pas weer normaal als je er op klikt, wachten heeft dus geen zin.

Hoe kan iemand 3000 punten hebben verzameld en dan nog Beginner zijn?

[IMGm]http://www4.picturepush.com/photo/a/6453832/img/6453832.png[/IMGm]

Ps, wat is het verschil tussen Bonus $ en Bonus cash?

Bonus $

Bonus cash
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Ok, voor de mensen die ook willen kopen, hier de oplossing:

Dit is wat je ziet als je op een bonus klikt. Het scherm word donker en als je 1 keer klikt dan sluit de pop up zich. Het is dus kunst om zo snel mogelijk op 'Kopen voor xxxx punten' te drukken voor de pop up weg is (dus binnen een halve seconde ofzo). Raar maar ja, zo werkt het daar

• mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Mja, even de laatste update anders word het zoveel:

Dit is de mail die ik ontving, heb mijn adres gewist. Ik neem aan dat ze het in HTML code wilde schrijven maar dat is niet echt gelukt:

From: Poker770 <no-reply@poker770.com>

Reply-To: Poker770 <no-reply@poker770.com>

Content-type: text/html; charset=utf-8
      Message-Id: <20110902134500.D9EF61E08002@IS-6588.gimo.local>
      Date: Fri, 2 Sep 2011 15:45:00 +0200 (CEST)
      X-Brightmail-Tracker: AAAAAA==
      X-Brightmail-Tracker: AAAAAA==

Geachte PSR70476292,<br /><br />Dank u voor uw bestelling bij Poker770<br /><br />De details van uw bestelling worden als volgt<br /><br />10$ Bonus [3000 pts.] x 2 = 6000 pts.<br />Leveringskosten:: 0 points<br />Totale kosten: 6000 points<br /><br /><br />Uw verzendadres is als volgt<br /><br />Martijn xxxxxxx<br />xxxxxxx 146<br />Hellevoetsluis<br />xxxx xx<br />Netherlands<br /><br /><br />Het ID-nummer van uw bestelling is als volgt:<br /><br />xxxx<br /><br />Hopende u van harte welkom snel voor uw volgende aankoop,<br /><br />Met vriendelijke groet,<br /><br />Team Poker770.

Op mijn account is nog niets bijgeschreven. Zijn er mensen die weten hoe lang dit duurt? Vond het al vreemd dat ze mijn adres wilde weten waar de bestelling heen moest....

Was altijd gewend dat sites dit direct bijboeken (zoals bij Pokerstars). Ik bewaar maar al mijn screenshots en mails.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hmmm...gaat lekker daar. X(

Maar bedankt voor de uitleg. Volgens mij worden die puntenbestellingen idd niet direct verwerkt (handmatig?). Op WH duurde het namelijk ook wat langer (bij mij een dag). Daar geldt iig het volgende:

Swap your WH Points for Cash now! Click below to request your conversion, and if your points balance is high enough to cover the request, we'll pay the cash into your account within three working days.

Ik weet alleen niet of dit op Poker770 ook zo lang duurt. Hoop het uiteraard niet.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Bedankt voor je uitleg dat het bij WH ook langer duurt. Maar wilde vooral dat schermpje dat half donker is laten zien voor de mensen die ook cash-bonus willen kopen. Je moet echt heel snel dubbelklikken op die link 'Kopen voor xxx punten'. Ik had het al bijna opgegeven.

Ik dacht eerst dat ik er niet voor in aanmerking kwam vanwege mijn hogere status.

Op zich heb ik geen haast, ben hier ook nog aan het schilderen (lees: plafond witten). Zit al weer te lang achter de PC :s_frown: