Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

[AFGEWEZEN] 4.40$ 4max 00.45

• NLaces
      NLaces
      Bronze
      Hallo allemaal,

Ben net dus weer broke gegaan door weer hu cash te gaan spelen.
      Deze fout maak ik keer op keer opnieuw met een te kleine br maar kan dus nu niet meer storten.
      Mijn vraag is dus nu of iemand mij de 4.40 4 max van 00.45 wil laten spelen met een 50/50 over eventuele winnings?
      weer zeker dat ik een grote edge heb op dit toernooi aangezien mijn ik steeds diep kom in dit toernooi.
      Mijn nick is new kid pkr dus check zelf maar ff opr of sharkscope om te kijken of je er vertrouwen in hebt.
  • 9 antwoorden
    • NLaces
      NLaces
      Bronze
      bump!!! begint nu niemand die 4.40$ kan missen en kans heeft op een paar 100$ extra in zn bankroll????
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Ik ben bang dat weinig mensen er het nut van in zien om iemand geld te geven die 7 posts op het forum heeft gemaakt, jammer genoeg ook een paar keer broke is gegaan etc.. Ik zelf doe het sowieso nooit, maar kan me voorstellen dat mensen er niet zo fijn over denken. Lekker paar freerolls shippen brm gebruiken en bankroll opbouwen denk ik?!
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      Ik ben bang dat weinig mensen er het nut van in zien om iemand geld te geven die 7 posts op het forum heeft gemaakt, jammer genoeg ook een paar keer broke is gegaan etc.. Ik zelf doe het sowieso nooit, maar kan me voorstellen dat mensen er niet zo fijn over denken. Lekker paar freerolls shippen brm gebruiken en bankroll opbouwen denk ik?!
      +1

Of zelf een $10 storten met paysafe, ideal of wat dan ook. Ook al zo vaak gezegd :D
    • NLaces
      NLaces
      Bronze
      Kan me jullie mening goed voorstellen maar zoals ik al aangeef kan ik op het moment niet meer storten.
      Daarom heb ik ook mijn nick erbij gezet zodat je op een trackingsite kan zien dat ik zeker wel een edge op het betreffende toernooi dus had gehoopt dat misschien iemand het een kans wou geven en anders just bad luck ;)
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      En waarom kan je niet storten dan... $10 kan je vast wel missen imo als je wilt pokeren...
    • NLaces
      NLaces
      Bronze
      stortingslimiet ingesteld
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Tsja thats your problem then.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Zal je wel met een reden hebben ingesteld schat ik zo:D
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Een van de voorwaarden voor het aanvragen van een backing is dat je minimaal 100 posts moet hebben, een tijd lid moet zijn en 'een bekend gezicht moet zijn'.

Je kunt natuurlijk altijd via je persoonlijke kring proberen om backing ofzo aan te vragen, maar op dit moment moet ik de aanvraag via ons forum helaas afwijzen en verplaats ik deze thread dan ook.