starterskapitaal

• dennisberg82
      dennisberg82
      Bronze
      Goedemorgen!
      Ongeveer een week geleden heb ik de startersquiz gehaald en heb ik ook keurig 50 dollar gestort gekregen op m'n nieuwe partypoker account :) (er werd zelfs via de mail gevraagd of dit goed was gegaan, hele goede service!!!!)

Nu ging ik er gister voor het eerst mee spelen en zag ik dat 1 dollar beschikbaar was en 49 dollar bonus is die vrijgespeeld moet worden door 100 punten te halen. Ik besloot toch op tafels te gaan zitten en kon gewoon op 2 tafels zitten met ieder max buyin van van 2 dollar.

Hoe kan dit???
      verder zag ik dat ernog geen eventueel verdiende punten bij waren geschreven (1,5 uur op 2 tafels, moet toch iets waard zijn behalve wat ik gewonnen heb) maar zag al dat daar een paar dagen vertraging in kan zitten.
  • 3 antwoorden
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Die dollars die je moet vrijspelen zijn wel beschikbaar om mee te spelen maar niet om bijvoorbeeld uit te cashen. Daarvoor moet je eerst die 100 punten halen.
    • dennisberg82
      dennisberg82
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      Die dollars die je moet vrijspelen zijn wel beschikbaar om mee te spelen maar niet om bijvoorbeeld uit te cashen. Daarvoor moet je eerst die 100 punten halen.
      helemaal duidelijk! dank!
      je hebt alleen maar 79 dagen of zo zag ik, als je dan geen 100 punten hebt, verlies je je ze dan?
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Ik denk dat je dan de niet vrijgespeelde dollars verliest. Dus stel dat je dan maar 80 punten haalt (80%) zou je maar 40 dollar kunnen uitcashen (+ eventuele winst want die moet je niet vrijspelen)