[CANCELLED] [swap] - 250$ Cake (40$ gratis), tis al gezakt se

• wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Allo,

Kzou graag swap aanvragen voor 150$ van Cake weg te krijgen. Ik kan nog niet uitcashen, omdat ik nog geen fpp genoeg heb. Maar kbent der echt kotsbeu. En met de nieuwe Belgische pokerwetgeving en licenties enzo die er binnen anderhalve maand aankomen ga ik toch nooit die fpp halen.

Dus ik stort 150$ op jouw cake account. (Als dit al lukt, kweet niet hoe het zit met money transfers, tov aantal fpp enzo) En dan had ik graag 125$ op mijn stars, 888 of moneybookers account.

Iemand interesse?
  • 12 antwoorden
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
      Allo,

Kzou graag swap aanvragen voor 150$ van Cake weg te krijgen. Ik kan nog niet uitcashen, omdat ik nog geen fpp genoeg heb. Maar kbent der echt kotsbeu. En met de nieuwe Belgische pokerwetgeving en licenties enzo die er binnen anderhalve maand aankomen ga ik toch nooit die fpp halen.

Dus ik stort 150$ op jouw cake account. (Als dit al lukt, kweet niet hoe het zit met money transfers, tov aantal fpp enzo) En dan had ik graag 125$ op mijn stars, 888 of moneybookers account.

Iemand interesse?
      Geef je weinig kans als je niet genoeg FPP's hebt
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RemyAlleenOpDeWereld
      Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
      Allo,

Iemand interesse?
      Geef je weinig kans als je niet genoeg FPP's hebt
      Ja, heb het al ergens int forum ooit gelezen, maar heb wel ooit 10$ op men vriendins account gezet, en dat luktte wel. Is wel al zeker jaar, bijna 2, geleden, toen er nog geen 1000fpp regel was (denk ik.)
      Maar wil altijd wel eerst testen met paar dollarkes.
      Proberen kan nooit kwaad.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Even bumpje.

Kbied dus 25% free aan, zelfde als 'laughingman' doet.
      Maar op Cake kan je nog pokeren. Er is ook fish te vinden op cake, misschien zelfs nog amerikaanse fish :P

Wat een buitenkansje, gratis geld, ik stort eerst, veel fish en als extra-tje, krijg je, als je nu ingaat op deze actie nog eens 5$ voor niks erbij. Speciale aanbieding, niet zo lang geldig. Hap toe voor het te laat is.

Wat ne verkoopszever, kwil er nog gratis paar tegels of zakske zand, cement bijdoen :facepalm:

PS. Als iemand wil, 650$ voor 1k(65%) op tilt . Even gaan concurreren en prijs kelderen :tongue:

PSS. Sorry dak er beetje mee lach
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      En nog eens een bump :D

Nog paar uurtjes kans op 30$ gratis, zoniet ga ik op BRM tilt. Wees een goede pokerstrateeg en zorg ervoor dat ik me aan BRM hou door te swappen. :facepalm:
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Aangezien ik nog eens lekker geshipt heb op Cake, kzei toch dat fishy was, kun je nu 50$ gratis verdienen als je 300$ koopt.
      Trouwens laat dat FT gedoe voor 65% maar zitten, kzou mij toch beetje slecht voelen indien FT nooit meer zou open gaan en ik dan eigenlijk lucht zou verkocht hebben. Kzou alleszins gn goede verkoper zijn :P
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Lees net dat ze het onder de 60c per dollar verkochten dus mocht je kunnen transferen wat ik betwijfel en als ik daardoor geen restricties zou krijgen zou ik dat wel doen tegen 60c de $
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Maar beter voor je dat je het nog op tijd vrijspeelt.
      Wel GL ermee.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      OK, 350$ aan 0.6 is 210$. Damm wist niet dat die zo laag stond :(
      Kga der toch nog even mee spelen, misschien tegen midden van de maand, dak dit toch nog doe. Maar eerst maar even crazy playing :P
    • NietzscheF
      NietzscheF
      Bronze
      Triest eigenlijk dat je inmiddels aangewezen bent op een "gelukkige" koper tegen een rate die om te janken is. Succes en respect dat je er lol in blijft houden!
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NietzscheF
      Triest eigenlijk dat je inmiddels aangewezen bent op een "gelukkige" koper tegen een rate die om te janken is. Succes en respect dat je er lol in blijft houden!
      Tja, khad ook meer op cake kunnen spelen.
      Maar die rate is echt wel ;( :P
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NietzscheF
      Ja wil in deze echt geen aasgier zijn dat ik overal cake dollars ga opkopen tegen een lage prijs. Hier was het alleen om WC te helpen.

En had het zelf ook liever anders gezien.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Deze mag weg. Geld is ook weg :P