Nieuwe PokerStars updates

• Arjon
      Arjon
      Bronze
      Er zijn weer een aantal nieuwe updates in de software van PokerStars:

• Easy Seat - je kunt nu met 1 klik vanuit de lobby een sessie starten. Zodra je je voorkeuren hebt ingesteld, kun je met Easy Seat automatisch naar vrije seats aan tafels zoeken die aan jouw voorwaarden voldoen.
      • Timed Tournaments - voor spelers die niet een hele dag de tijd hebben om te spelen. Het toernooi stopt na een vooraf aangegeven tijd en spelers die dan nog in het toernooi zitten worden volgens ICM uitbetaald.
      • Fold and Show/Show One Card - hiermee kun je als iemand gefold heeft slechts 1 kaart laten zien als je dat wilt.
      • Show Large Opponent Cards - hiermee zie je makkelijker wie er in de hand tegen jou zit.
  • 9 antwoorden
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Er zit overigens ook een bug in de nieuwe update (er even vanuit gaande dat er geen verheven doel achter steekt).

Als je een pot wint zie je zowel de chips bij jou liggen als nog op de tafel. Dit is best storend vooral als er meerdere mensen in de pot meedoen.
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      Er zit overigens ook een bug in de nieuwe update (er even vanuit gaande dat er geen verheven doel achter steekt).

Als je een pot wint zie je zowel de chips bij jou liggen als nog op de tafel. Dit is best storend vooral als er meerdere mensen in de pot meedoen.
      Hehe, dan zal er spoedig weer een nieuwe update komen vermoed ik :D
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Bij die timed MTT's moet je wel een beetje op de uitbetalingsstructuur letten. Die verschilt namelijk bijna elke keer.

Het is volgens mij een experiment, waarin ze verschillende structuren aan het uittesten zijn. Het is dus niet altijd uitbetaling via ICM!
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th

Klopt inderdaad. Viel mij ook op.
      Bij mij werkt autoreggen via tableninja (hotkey) niet meer. Ben er niet zeker van of het door de update komt maar wel toevallig dat na de update dit niet meer werkt.

Meer mensen dit probleem?
    • Tibovw
      Tibovw
      Bronze
      Kvind die large opponents card atm vrij kut , ze liggen in de weg van de chips vind ik
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan

Bij mij werkt autoreggen via tableninja (hotkey) niet meer. Ben er niet zeker van of het door de update komt maar wel toevallig dat na de update dit niet meer werkt.

Meer mensen dit probleem?
      Bij mij idd ook niet Tableninja komt meestal een paar dagen erna ook met een update. Even geduld dus.
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Arjon

[*]Fold and Show/Show One Card - hiermee kun je als iemand gefold heeft slechts 1 kaart laten zien als je dat wilt.

Waar zit deze optie ?
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      niemand ?
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Animation heeft nu 3 opties disabled, simplified en full (beta)

Full is dus nog beta iemand dit al uitgeprobeerd ?

Waar vind ik die timed tournaments of hoe herken je die vanuit de lobby ? Laat maar ik heb ze al gevonden ze zijn er alleen nog maar in $2.2 even de tourney filter gebruiken doet wonderen!