[AFGEWEZEN] [Selling] Selling FT bankroll

• LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Zowat mijn gehele bankroll stond op FT en na de sluiting ben ik noodgedwongen terug begonnen met 100$ die ik nog op pokerstars had staan. Na wat grindwerk had ik deze uitgbouwd totdat ik bijna terug een bankroll had voor NL100.
      Nu heb ik daarvan een deel uitgecashed aangezien ik wat geld nodig had. Daardoor heb ik nu slechts terug een BR voor NL50 en de motivatie ontbreekt mij om weer te gaan grinden tot ik genoeg heb voor NL100.

Daarom wil ik nu een deel van mijn BR op FT verkopen:

- In het totaal wil ik 1250$ verkopen zodat ik terug een comfortabele BR heb voor NL100.

- Indien FT failliet gaat en we niks terugzien van ons geld betaal ik natuurlijk niks terug.
      - Indien we een gedeelte terugkrijgen zal ik ook slechts een gedeelte teruggeven overeenkomstig het deel dat je gekocht hebt.
      - Het liefst zou ik in stukken van 100$ verkopen, minimum in stukken van 50$.
      - Geld kan overgeboekt worden op mijn moneybookers account of op mij pokerstars account

EDIT: aangezien meerdere mensen nu hun roll willen verkopen en de odds blijkbaar helemaal niet goed waren heb ik deze nu veranderd.
      Voor het hele bedrag van 1250$ wil ik nu 2000$ geven of een overeenkomstig deel

• 43 antwoorden
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Hmm, ik betwijfel of er mensen zijn die hier serieus op in zullen gaan. Voorlopig is FTP dicht, dus waarom zouden mensen het risico nemen om $1250 te 'kopen', zonder zekerheid? Je vermeld er zelfs bij dat; als FTP failliet is, mensen niks van het geld terug zien.

Ik neem aan dat je pas terugbetaald als FTP weer de lucht ingaat?..

Good luck anyway...
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LaughingMan85
      Zowat mijn gehele bankroll stond op FT en na de sluiting ben ik noodgedwongen terug begonnen met 100$ die ik nog op pokerstars had staan. Na wat grindwerk had ik deze uitgbouwd totdat ik bijna terug een bankroll had voor NL100.
      Nu heb ik daarvan een deel uitgecashed aangezien ik wat geld nodig had. Daardoor heb ik nu slechts terug een BR voor NL50 en de motivatie ontbreekt mij om weer te gaan grinden tot ik genoeg heb voor NL100.

Daarom wil ik nu een deel van mijn BR op FT verkopen:

- In het totaal wil ik 1250$ verkopen zodat ik terug een comfortabele BR heb voor NL100.
      - Voor elke 1$ die je koopt betaal ik 1,25$ terug zodra ik terug aan mijn FT BR geraak.
      - Indien FT failliet gaat en we niks terugzien van ons geld betaal ik natuurlijk niks terug.- Indien we een gedeelte terugkrijgen zal ik ook slechts een gedeelte teruggeven overeenkomstig het deel dat je gekocht hebt.
      (Bv. je hebt 100$ gekocht, dus krijg je 125$ terug indien we 100% van onze BR terugzien, indien dit maar 50% of 80% zou zijn krijg je respectievelijk 62,5$ of 100$ terug)
      - Het liefst zou ik in stukken van 100$ verkopen, minimum in stukken van 50$.
      - Geld kan overgeboekt worden op mijn moneybookers account of op mij pokerstars account

:P :facepalm:

Uw Nick is correct =)
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ItsTeddyKGB
      Hmm, ik betwijfel of er mensen zijn die hier serieus op in zullen gaan. Voorlopig is FTP dicht, dus waarom zouden mensen het risico nemen om $1250 te 'kopen', zonder zekerheid? Je vermeld er zelfs bij dat; als FTP failliet is, mensen niks van het geld terug zien.

Ik neem aan dat je pas terugbetaald als FTP weer de lucht ingaat?..

Good luck anyway...
      Das nu net heel de point, daarom dat je ook 1,25$ terugkrijgt voor elke 1$
      Is helemaal niet zo een raar idee, zo heeft brian hastings zijn hele bankroll van 6M$ verkocht voor 85%

Het is net hetzelfde als een bet, als je denkt dat de kans groter is dan 80% dat we ons geld terugzien maak je winst
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Is niet zo raar idee idd.
      Het is in feite gewoon een gok, en veel pokeraars zijn daar niet vies van.

Je bet nu dat je denkt dat FTP nog de lucht in gaat als gamble/inschatting. Vind de odds wel wat optimistisch btw.
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      Het is net hetzelfde als een bet, als je denkt dat de kans groter is dan 20% dat we ons geld terugzien maak je winst
      rekenfoutje?
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Als je de odds wat gunstiger maakt wil ik er misschien over nadenken, maar nu vind ik het niet waard.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door zazizo
      Het is net hetzelfde als een bet, als je denkt dat de kans groter is dan 20% dat we ons geld terugzien maak je winst
      rekenfoutje?
      oeps ja, groter dan 80%. Wou eigenlijk zeggen als je denkt dat de kans kleiner is dan 20% dat FT failliet gaat, heb de twee door elkaar gehaald.
      Heb het ook in de orginele post veranderd
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BadassBart
      Als je de odds wat gunstiger maakt wil ik er misschien over nadenken, maar nu vind ik het niet waard.
      Heb voorlopig mijn odds aangepast aan de voorbeelden die ik vond van andere mensen die hun roll hebben verkocht.
      Natuurlijk na die statement eind augustus zijn de vooruitzichten miss wat pessimistischer geworden, kan het moeilijk inschatten.
      Wat stel jij voor?
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Tja, misschien zijn er ook best wel mensen die het tegen jouw odds doen hoor, kan ik verder niet beoordelen ;)

Ik zou het zelf ongeveer doen als ik voor iedere dollar er anderhalf voor terugkrijg. Dan zou ik een maximum van 600 dollar FullTiltroll kopen voor 400 dollar nu.

Als het je verder niet lukt voor je eigen odds kun je dit misschien overwegen, maar als ik jou was zou ik eerst kijken of er een beter aanbod komt natuurlijk ;)
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BadassBart
      Tja, misschien zijn er ook best wel mensen die het tegen jouw odds doen hoor, kan ik verder niet beoordelen ;)

Ik zou het zelf ongeveer doen als ik voor iedere dollar er anderhalf voor terugkrijg. Dan zou ik een maximum van 600 dollar FullTiltroll kopen voor 400 dollar nu.

Als het je verder niet lukt voor je eigen odds kun je dit misschien overwegen, maar als ik jou was zou ik eerst kijken of er een beter aanbod komt natuurlijk ;)
      1,5$ voor elke 1$ vind ik wat veel. je moet er ook rekening mee houden dat ik ook gedeeltelijk je geld terugbetaal en ik denk niet dat we ooit helemaal onze BR zullen verliezen als FT failliet gaat, we zullen altijd wel iets terug zien
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Het is inderdaad ook wat veel, maar dat is dan ook de reden dat ik het daarvoor zou doen. Bij minder weegt de verwachte winst voor mij gewoon niet op tegen het risico. Voor anderen ligt dit misschien weer anders, ik zou vooral afwachten op anderen die wel meteen geïnteresseerd zijn aangezien dit de eerste dag is dat je thread open is.
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Dit is een nieuwe categorie, anders dan 'backing, staking of swap', dus ik heb maar even [Selling] toegevoegd in de threadtitel.

Succes met de onderhandelingen ;)
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Arjon
      Dit is een nieuwe categorie, anders dan 'backing, staking of swap', dus ik heb maar even [Selling] toegevoegd in de threadtitel.

Succes met de onderhandelingen ;)
      Thx,
      voor de geïnteresseerden ben ik zeker bereid om wat te onderhandelen dus als er iemand een ander voorstel heeft laat het me dan weten via deze topic of via skype.
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Zou miss wel kopen, maar heb nu al behoorlijk wat geld op FTP staan, dat ik niet nog meer risico kan nemen.
    • Lievaai
      Lievaai
      Bronze
      Ik heb hetzelfde voor als jij, alleen had ik niet de moed om terug vanaf de micro's te beginnen. Aangezien ik dit jaar een huis heb gekocht is zelf een nieuwe br storten voor nl100- 200 niet echt haalbaar :(

Ik ga dit in elk geval volgen, misschien maak ik binnenkort ook wel zo'n deal. Veel succes in elk geval, ik kan je jammer genoeg niet helpen :(

Greetz
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Haha ik koop het wel voor 10%
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Wat een scam... :facepalm:

Dat PS dit toelaat vind ik wel sad. :(
    • mrsaintftw
      mrsaintftw
      Silver
      Kan me niet inbeelden dat iemand geld gaat geven en dan ook effectief verwacht dat als FT binnen bv. 2 maanden opengaat om 125% terug te krijgen van een persoon die hij niet kent irl. Niet dat ik je niet vertrouw, maar het 'scam-gehalte' ligt hier best hoog lol.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mrsaintftw
      Kan me niet inbeelden dat iemand geld gaat geven en dan ook effectief verwacht dat als FT binnen bv. 2 maanden opengaat om 125% terug te krijgen van een persoon die hij niet kent irl. Niet dat ik je niet vertrouw, maar het 'scam-gehalte' ligt hier best hoog lol.
      Dan is elke backing/staking volgens jouw logica ook een scam?

Natuurlijk is er altijd vertrouwen nodig als het om geld ed. gaat en ben dan ook bereid om alle nodige persoonlijke info te geven aan mensen die mij niet genoeg vertrouwen

Dus zomaar roepen dat het om een scam gaat is nogal kort door de bocht zonder dat je iets van me afweet