Brian Townsend bekend Multi-Accounting

• kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      Brian Townsend is de volgende speler die toegegeven heeft aan Multi-accounting gedaan te hebben.
      De bekende Pro van full tilt en instructeur/coach van "cardrunner" heeft in zijn blog bekend op pokerstars via meerdere accounts gespeeld te hebben.

bron
  • 8 antwoorden
    • chrisje110
      chrisje110
      Bronze
      Dat hele cardrunner zooitje, Towsend,Cole South en Hastings zijn allemaal een stelletje cheaters hoor.. Naar die hand-database scam waardoor Isildur1 4,2miljoen lichter werd, heb ik totaal geen respect meer voor deze idioten :rage:
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Je kan het gwn geen pro's meer noemen. Vieze oplichters, ook totaal geen respect meer voor.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Dit is imo helemaal anders , hij heeft deze accounts nooit gebruikt voor scamming of whatsoever , maar gewoon als een account waar niet iedereen weet wie hij is .
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      Dit is imo helemaal anders , hij heeft deze accounts nooit gebruikt voor scamming of whatsoever , maar gewoon als een account waar niet iedereen weet wie hij is .
      Nog steeds zielig. Omdat mensen weten wat zijn naam is en zijn speelstijl kennen, geeft dat nog geen recht om een ander account te hebben.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Dat diegene die nog nooit ergens 2 accounts aanmaakte omdat dat goed uitkomt , zonder hier echt iemand mee op te lichten , hier eens een eerlijk antwoord geeft :)
      bedoel hiermee bijvoorbeeld : 2maal inschrijven op ptr , 2emailadressen gebruiken zodat je ergens 2 bonnetjes kan krijgen of 2maal meedoen aan een wedstrijd , ed :)
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      +1 yoshiwa, mensen reageert altijd zo gigantisch overbodig, het mag niet wat hij doet, maar komop hij verneukt niet echt mensen waardoor hij veel geld krijgt bijv, hij doet alleen iets watniet mag... en denk eens na? dat doet iedereen wel..
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Is dit nieuws? Feiten van meer dan 3 jaar geleden???
    • Hahaownedlolz
      Hahaownedlolz
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      Dat diegene die nog nooit ergens 2 accounts aanmaakte omdat dat goed uitkomt , zonder hier echt iemand mee op te lichten , hier eens een eerlijk antwoord geeft :)
      bedoel hiermee bijvoorbeeld : 2maal inschrijven op ptr , 2emailadressen gebruiken zodat je ergens 2 bonnetjes kan krijgen of 2maal meedoen aan een wedstrijd , ed :)
      compleet anders. Zulke wedstrijden zijn over het algemeen gratis. Niemand verliest geld als hij niet wint. Is het eerlijk? nee. Maar niemand verliest zijn eigen geld erdoor.

Ik vind dat je hier veelste licht over denkt. Die top highstakes spelers spelen zo vaak tegen elkaar en kennen elkaars spel zo goed. Dat ze al precies weten hoe ze gaan spelen tegen die bepaalde persoon.

Door een nieuw account te maken kan je dus actie krijgen van een persoon die niet eens tegen jou wil spelen omdat je beter ben. Wat dus al heel laag is als je het mij vraagt.

En je kan dus iemand heel erg exploiten omdat je zijn leaks al kent en het een tijdje duurt voordat diegene je speelt stijl doorheeft en niet zijn reads op jou kan gebruiken..

Ik vind het belachelijk dat je het ook maar verdedigt. Mijn eerste gevoel zegt dan ook dat je zelf wel eens meerdere accounts op 1 poker site heb gemaakt. Maar dat zul je zeker niet toegeven.