NL10 - Pocket Rockets

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      $0.05/$0.10 No Limit Holdem
      888
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Farmarchist ($17.94)
      UTG+1 brunomik ($4.30)
      MP1 Antymateria ($1.95)
      MP2 Dru5000 ($10.19)
      MP3 valimihai ($1.85)
      CO Lohemadu ($10.21)
      BTN chiklet2 ($3.55)
      SB ricardo_11 ($11.63)
      BB RockOnFlop ($12.48)

Pre-Flop: ($0.15, 9 players) Farmarchist is UTG A:diamond: A:spade:
      Farmarchist raises to $0.40, 4 folds, Lohemadu calls $0.40, 3 folds

Flop: 7:club: 10:spade: Q:spade: ($0.95, 2 players)
      Farmarchist bets $0.70, Lohemadu calls $0.70

Turn: 4:club: ($2.35, 2 players)
      Farmarchist bets $1.50, Lohemadu calls $1.50

River: 2:spade: ($5.35, 2 players)
      Farmarchist bets $3, Lohemadu goes all-in $7.61, Farmarchist folds

Final Pot: $15.96

Lohemadu wins $15.40 (net +$5.19)

Farmarchist lost $5.60

Stats van villain:

Sample: 163 hands
      Vp$ip: 10
      PFR: 8
      Call open: 2
      Fold to cbet: 33% (3 handen) - niet echt relevant dus
      WTSD: 40% (15 h)
      AF: 1.8

Mijn gedachtegang:

Standaard handje dit. Ik open en word gecalled door een nitty speler. Zijn range zet ik nu op QKs, AJs+, AQo+, 22-JJ en misschien QQ... who knows

Als hij op de flop callt kan hij dit gezien zijn lage fold to 3bet (die misschien niet heel relevant is) met veel doen van zijn range. De flop is wel drawy en hit wat handen van zijn range dus daarom is er ook minder kans dat hij fold. Ik bet dus voor value en natuurlijk ook deels protection. Meer dan 2/3 vanwege ik juist zei.

Op de turn bet ik alweer voor value en te protecten want een 4 is een blank.

Op de river vraag ik me nu af hoe mijn sizing daar moest zijn. Ik maakte ze niet zo groot omdat je toch een sterke hand moet hebben om 3barrels te callen. Ook wou ik nog wegkunnen als hij pushte.

Hij pusht en ik fold waarvan ik denk dat dat wel standard fold is... :)

Your opinion?
  • 6 antwoorden
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Hij kan hier setjes slowplayen, maar dan verwacht ik wel een raise op de turn van zijn kant omdat het board wat drawier is geworden, of hij moet echt heel erg passief zijn.

Tja, zijn river-shove lijkt toch echt wel op een flush: Al jouw bets callen en de river shoven. Toch blijft dit een lastige fold vind ik persoonlijk. En vind het ook een erg goede fold want hij shoved hier niet lighter dan 2 pairs, sets of flushes.

Persoonlijk zou ik, als ik hem was, de flop raisen met een FD omdat jij hem dan eerder op Qx zet en het geld veel makkelijker in het midden gaat. Maar dat ter zijde.

Good fold sir! :f_grin:
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik vraag me af of je op de river nog wel een valuebet hebt tegen deze speler. Het is een passieve nit die zijn sets of two pairs waarschijnlijk niet genoeg protect en daarom afcalled om op de river te shoven. Dat hij een FD chased lijkt me minder waarschijnlijk maar ook dat is misschien mogelijk en die komt aan op de river. Ik zie verder weinig handen die jij beat waarmee hij 2 straten afcalled en vervolgens nog die 3$ op de river called.

Misschien is een kleine blockbet of een check-fold beter?

Hoge broadways zie ik hem btw niet mee callen pre aangezien jij utg raised en hij met die handen vaak gedomineerd gaat zijn. Denk dat hij vooral pp's in zijn range heeft zitten. Zou na zijn turncall in ieder geval gaan twijfelen of ik nog wel de beste hand heb.
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Wat dacht je van een blockbet van ongeveer $1,50??

Of als je denkt dat ie daar ook een toppair op fold, dan wordt het check-fold.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Ik zou hier persoonlijk niet voor een blockbet gaan, omdat die op dit soort boards te duidelijk zijn, en regs dus ook vaker eroverheen zullen shoven.
      Zelf speel ik hier check/fold of check/call als zijn bet heel klein is...
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      reserved voor coaching yoshiwa 05/09

Coaching yoshiwa
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      besproken in de coaching met farma bij ;)