[AFGEWEZEN] [Selling] $1750 on FullTiltPoker.

• Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Er staat nog $1750 op FTP, verkoopsprijs is discutabel...

Pm me op skype voor verdere onderhandelingen...

Skype ; nuttkidd

Cheers,
  • 12 antwoorden
    • samni
      samni
      Bronze
      I give u 6$ :P

Succes met de verkoop ;)
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Ik bied 400$ voor 600$ van je roll zoals je waarschijnlijk in dat andere topic ook al gelezen had. Verdere onderhandelingen zijn niet echt mogelijk want voor mindere odds dan 1:1.5 doe ik het gewoon niet.

edit: Stel dat je bijvoorbeeld maar 75% van je roll uiteindelijk uitbetaald krijgt, dan heb ik uiteraard geen recht meer op die 600$ maar op 75% daarvan, in dit geval 450$
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Ik verkoop wel aan $600 aan jou voor $425 :) ? Deal?

Koop je ook meer dan $600 of niet?
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Lol onderhandelingen zijn niet mogelijk zei ik :) de odds die ik gaf zijn best redelijk imo en vergeet niet dat ik jou ook een stukje vertrouwen geef door 400$ nu te geven en later pas iets terug te verwachten. (wat nog lang niet eens zeker is dat het ooit vrijkomt)

Maar aangezien jij actief genoeg bent op deze site en dit waarschijnlijk nog langere tijd zult blijven, vertrouw ik erop dat jij je reputatie niet wil verpesten en eerlijk zal zijn mocht fulltilt nog iets uitkeren.

600$ voor 400$ dus en we hebben een deal, op goed vertrouwen van mij.

Edit: meer niet nee, ook al heb ik wel redelijk wat ter beschikking, ik kan het toch allemaal beter nu gebruiken dan in een speculatieve toekomst.
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BadassBart
      Lol onderhandelingen zijn niet mogelijk zei ik :) de odds die ik gaf zijn best redelijk imo en vergeet niet dat ik jou ook een stukje vertrouwen geef door 400$ nu te geven en later pas iets terug te verwachten. (wat nog lang niet eens zeker is dat het ooit vrijkomt)

Maar aangezien jij actief genoeg bent op deze site en dit waarschijnlijk nog langere tijd zult blijven, vertrouw ik erop dat jij je reputatie niet wil verpesten en eerlijk zal zijn mocht fulltilt nog iets uitkeren.

600$ voor 400$ dus en we hebben een deal, op goed vertrouwen van mij.

Edit: meer niet nee, ook al heb ik wel redelijk wat ter beschikking, ik kan het toch allemaal beter nu gebruiken dan in een speculatieve toekomst.
      Oke deal $600 voor $400. Ja ik ben betrouwbaar genoeg, veel mensen kennen mij hier wel, word ook gestaked door mensen hier dus no prob... Dat is het probleem niet denk ik... Denk dat we dit topic best open laten staan zodat er 'bewijzen' zijn van de deal.

Add jij me even op skype voor verdere dingen te bespreken?
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Ik add je morgen op skype ja, bespreken we het
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Sgoed! Spreek je morgen ;)
    • Lamapalooza
      Lamapalooza
      Bronze
      Sorry, Fabuleuss dat ik even je thread steel. Maar ik wilde gewoon eventjes vragen aan Bart of hij eventueel geïnteresseerd was om tegen dezelfde rate mijn $200 te kopen? Er kan ook nog over gediscussieerd worden. Mijn skype staat hier onderaan.
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
      Sorry, Fabuleuss dat ik even je thread steel. Maar ik wilde gewoon eventjes vragen aan Bart of hij eventueel geïnteresseerd was om tegen dezelfde rate mijn $200 te kopen? Er kan ook nog over gediscussieerd worden. Mijn skype staat hier onderaan.
      Nee ik houd mijn risico graag beperkt, dit is alles
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Spreek me aan op skype als je er bent!
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Heb het Fabuleus al op skype vertelt maar ik wil dus de deal afblazen. Ik weet dat ik dan mijn belofte niet nakom en dat voelt behoorlijk kut, maar gewoon met de nieuwe informatie uit het andere topic voelt dit wel als een zo enorm slechte deal dat ik liever een belofte breek. Heb gewoon als een of andere naïeve optimistische idioot met te weinig voorkennis deze deal voorgesteld. Als ik 66% biedt terwijl op twoplustwo de marktwaarde 15% is (weliswaar op high stakes, maar toch) is het verschil me gewoon te groot.

Nu is dit topic het bewijs dat je van mij niet op aankunt :D
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Wegens de huidige (onzekere) ontwikkelingen bij FTP en gezien er geen acitviteit meer is in dit soort selling-threads, move ik deze voor nu naar het afgeronde forumdeel. Mocht later de situatie veranderen, of er weer interesse zijn, kunnen ze eventueel teruggemoved worden.