RheaWaEra stelt zich voor

• RheaWaEra
      RheaWaEra
      Bronze
      Volgens mij had ik me al eens voorgesteld maar ben zo lang niet actief geweest op het forum dat ik het nog maar een keer doe.

Dit ben ik in het kort. (de vrouwelijke versie van kort)

Klein vrouwtje met vaak een te grote bek waar ze ook nog mee weg kan komen als ze er maar een grote glimlach achteraan plakt.

struint op dit moment de fora's af naar mensen uit Den Bosch of omgeving die bij haar thuis 10 nl willen komen spelen. (zie volgend topic)

Ongeveer begin 2008 ben ik poker gaan proberen in een vlaag van verveling. Voor die tijd speelde ik eigenlijk niets en gokken is niet aan mij besteed. Ik voelde me al snel als een (letterlijke) vis in het water.

Altijd omringt geweest door overwegend mannen i.v.m. scholing, sport en werk is het voor mij een energie waar ik me fijn bij voel en lekker kan sparren met verschillende situaties.

Wat ik leuk vind aan poker is de difersiteit maar vooral de mentale strijd (vaak ook met jezelf) en manipulatie (vrouw eigen) vooral live natuurlijk.

Wegens wat bagage van vroeger had ik financieel niet veel te besteden en aangezien ik een verstandige vrouw ben heb ik daarom bijna altijd gespeeld met gratis geld of geld gemaakt met freerolls.

Heb dit jaar veel gewerkt aan mijn mindset (door velen onderschat) want dat zat me nogal eens in de weg en dat heeft me inmiddels geholpen met mijn spel en zelfs in het leven mag ik wel zeggen.

Op dit moment ben ik met mijn minst favoriete stukje bezig.. het betere wiskunde.
      de basis zat er natuurlijk wel maar ik wil toch gaan finetunen en echt wat serieuzer gaan spelen.

Ik maak me geen illusies ooit pro ofzo te worden (mijn leven is zo ook leuk genoeg) maar wil graag 1 x per jaar een leuke trip winnen en een stijgende lijn zin in mijn spel en hopelijk ook in mijn bankroll. helaas, zijn die twee niet altijd aan elkaar verbonden..

Dit is neem ik aan wel even genoeg.

Cheers,

Erna
  • 8 antwoorden